Inlägg från: Pez |Visa alla inlägg
  • Pez

BF Februari 2025

Jag plussade idag på ÄL+12, anade ett streck på ÄL+10. Bf blir väl typ 25 februari, ska bara ta mig förbi BIM 😬 håller tummarna att den vill stanna 🍀

• Pez
    Angiesmamma skrev 2024-06-17 19:52:22 följande:

Jag har gjort en ny fb grupp eftersom att personen som posta föregående grupp var anonym och det inte gick att komma fram till sidan för någon av oss. 

Gruppen jag har gjort är privat och inte synlig på fb. 
    skicka pm till mig här, eller skriv här i tråden så kan jag skicka ett meddelande med länk till fb gruppen 🥰 

så blir det lättare att följas åt tänker jag ????🏼

Skicka gärna länken till mig för jag förstår fortfarande inte hur jag ska skicka ett privat meddelande till någon här på FL 🙈😄
  • Pez

Jag har egentligen inga symtom alls mer än att det sticker till i brösten ibland i några sekunder.

Förra graviditeten tyckte jag jag kände mycket mer tidigt, ffa hunger som jag hade stora besvär med. Nu kan jag utan problem hoppa över frukost som vanligt, då behövde jag äta typ 3 frukostar för att inte må risigt. Då hade jag även en hel del blödningar, kraftig molvärk och svajigt humör. Men det kanske kommer 🤷

Ni som är någon vecka innan när kom era gravsyntom? Jag är typ i v4+2

• Pez

För mig verkar det inte funka att klicka på någon länk, kommer bara fram till fb startsida? Aja jag får väl hänga här 🤷

• Pez
    Pez skrev 2024-06-23 17:48:47 följande:

För mig verkar det inte funka att klicka på någon länk, kommer bara fram till fb startsida? Aja jag får väl hänga här 🤷

Kom på att den som bjuder in kanske måste skicka en unik länk till varje person eller har det funkat för fler? 
  • Pez
    EFW skrev 2024-06-23 18:30:16 följande:

Så konstigt, jag klickar bara på den och sedan ?följ länk? och så vill min telefon att jag ska öppna i appen och så kommer gruppen fram. 

Men kanske att om ni skriver ett namn att man kan bjuda in också? 😊

Jag har iaf lyckats klura ut hur man skickar meddelanden till varandra.

Man måste logga in på en dator, gå till meddelanden och klicka i "nytt meddelande". Sen skriver man namnet på den man vill skicka till. Det funkar inte på mobilen utan endast på dator. 

Men nu funkar det inte att skriva till Evasonja för det står att medlemmen inte finns? Hahaha det går verkligen troll i detta 🙈😂
  • Pez
    Doris0406 skrev 2024-06-26 14:30:12 följande:

Blödningen eller rosa/bruna flytningarna stannade av och har inte varit ngt mer😊 barnmorskan jag träffade på inskrivningen var så bra och lugnade mig. 

skönt att du fick ett tidigt vul. ❤️

Jag hade rött och brunt blod i flera omgångar de första veckorna min förra graviditet. Hade ordentlig mensvärk också i samband med detta. Ut kom en frisk bebis men det är sviiiiiinjobbigt och oroande. 
Svar på tråden BF Februari 2025