Hej o välkommen! Jag är nog en av de fåtal kvar här, är tyvärr ingen FB-fan.
Känner igen mig i din oro, sista graviditeten slutade i MA som upptäcktes v 12. Efter skrapning fick jag dessutom reda på att det fanns lite rester och behövde ta starkare p-piller för att se om det återbildades/upplöstes eller vad det nu var för förklaring. Tre månader senare var allt klart och vi fick klartecken att försöka igen, men allt som allt tog processen nästan sex månader innan vi fick börja försöka. På oregelbunden mens (troligen pga p-pillrena) plussade vi på 3e försöket, så detta är första graviditeten sen MA, och mest troligen vårt sista försök för orkar nog inte gå igenom den känslomässiga smällen o alla förhoppningar blandad med oro en gång till ifall liten lämnar oss.
Är i vecka 10 och gjorde privat UL igår igen och ännu fortsätter det vara väl därinne! Håller tummarna och kommer göra ett UL i veckan tills KUB-UL åtminstone.
Mår bra, men trött och disträ, lite smått omotiverad till att arbeta och längtar efter semester. Däremot en knasig sak som hände igår och idag är att jag tyckt mig känna rörelser redan! Tidigast annars har varit lite innan vecka 12, men känner mig ganska så säker på att det var liten som gjorde sig märkt. Efter så många graviditeter som jag haft känner man skillnad på bubblor, tarmrörelser, och minisprattel. Bara att det är sååå otroligt tidigt som får mig att undra men kan ju ha med min välutnyttjade livmoder att göra. hah.