Inlägg från: Anonym (Enlitentrea) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enlitentrea)

BF Februari 2025

Hej! Kul med en tråd, ska bli så roligt att följas åt! 
    Jag plussade i fredags på äl+8 och blir enligt min senaste mens beräknad 5e februari. 

Jag blir 27 iår, har två barn sen innan (7 & 5) samt bonusbarn men det här blir första gemensamma 🥰 

• Anonym (Enlitentrea)

Jag är i v. 5+0 idag, tiden går så himla sakta såhär i början tycker jag! Hoppas att semester med barnen nu ska göra dagarna lite intensivare och att tiden går lite snabbare haha. 

Jag har inskrivning hos barnmorskan den 26e, då i v. 7+6. 
    Veckan efter det har jag bokat ett privat tidigt ultraljud i v. 8+5 och hoppas på att få se ett starkt hjärta slå! 

Känner ni att ni vill hänga kvar här, eller ska vi starta en hemlig fb grupp istället för det är lite lättare att hålla koll och skriva? Gör man den privat så kan man bara bli inbjuden av admin och inga vänner eller så kan se att man går med i gruppen. 

• Anonym (Enlitentrea)

Nu finns det en hemlig grupp som är privat & dold. Den går inte att hitta om man söker på den och man kan inte se vilka som är medlemmar om man själv inte blir inbjuden. 

Skicka ett pm till mig där ni skriver att ni vill vara med samt vad ni har för profilbild på Facebook så bjuder jag in er!

Svar på tråden BF Februari 2025