Får exet reda på om jag ligger på psyk
Tror inte han får reda på det om han har ensam vårdnad. Jag har också barn med olika .. tre till och med. Äldsta barnets pappa och jag har gemensam vårdnad , vi har fått veta om det har hänt något , jag fick t.ex veta när han hade hamnat i fyllecell en gång men det hände inte så mycket mer då för barnet bodde mest hos mig. Det var en gång jag faktiskt mådde dåligt med självmordstankar och var inlagd några dagar också för väldigt längesen och jag tror han fick information om det från soc ,han fick iförsej höra det från mig också.
Mellanbarnet har jag ensam vårdnad om , pappan har iförsej inget bestämt umgänge utan han har träffat henne med mig lite då och då. Det har hänt en del med honom för några år sen , han satt häktad ett tag och blev dömd till villkorligt . Jag fick inte höra något om det av soc eller så utan bara från honom och vänner. Så det borde vara samma sak när det gäller er? Fast vet inte om det är skillnad när man har umgänge?
Barn nummer tre har jag gemensam vårdnad om men det har inte varit några såna situationer och jag och pappan är fortfarande tillsammans ..