Anonym (Hur kan man missförstå den reklamen?) skrev 2024-05-20 12:02:27 följande:
Ja vi vet att du kritiserar kvinnor varje dag men ytterst sällan män och att du anser att så många kvinnor gör så men inte så många män.
Fast egentligen vet ingen av oss vilket som är vanligast.
Har aldrig läst i dina egna trådar att du någonsin tagit upp män som gjort något, bara enstaka gånger tyckt synd om en kvinna som då råkat ut för samma som dig.
Så du har i verkligheten pratat med många kvinnor så om råkat ut för saker?
Vart träffade du dom kvinnorna som öppnade upp sig så mycket för dig?
Det är ju inget man tar upp bara så där när man pratar med folk men ändå
skriver du aldrig om det i så fall bara hur många kvinnor förlöjligar män, lustigt
då att du inte skriver personer som förlöjligar andra trots att många påpekar det för dig utan då kommer du alltid med att det är så många fler kvinnor som gör så än män när folk tar upp att personer av bägge könen gör så. Men då vet du alltså ifrån många kvinnor att dom också blivit förlöjligade så då stämmer ju inte det du skriver dagligen. Då vet du alltså att både män och kvinnor förlöjligar andra, vem som gör det mest vet nog ingen.
Men egentligen spelar det ingen roll vem som gör det mest eller vem som blir mest utsatt, alla som blir det kan ju ta åt sig lika mycket, det är ju ifrån person till person hur man tar åt sig och i vilket sammanhang.
En kvinna som blir förlöjligad tar ju åt sig lika mycket som du som man gör.
Det är bara det att du skriver om det varje vecka flera gånger om.
Jag kan inte hjälpa att du inte sett att jag kritiserar även män.
Vad spelar det för roll var jag träffade de kvinnorna? Vi pratade och då berättade de saker för mig. Har du aldrig varit med om det?