Inlägg från: DetLillaMolnet |Visa alla inlägg
  • DetLillaMolnet

Ni som fött flera barn

Alla mina graviditeter har varit olika sånär som på kroppstemperaturen, som alltid varit väldigt hög men iofs blivit högre för varje gång. Dena gång stadigt över 38, ingen sjukdom.

Första graviditeten (tjej) mådde jag superbra och tränade massor. Inga direkta symptom förutom kaffe aversion och en nyvunnen smak för hushållsost (som hållit i sig). Tränade även med PT efteråt och mådde TOPPEN tills jag 9 månader efter förlossningen plussade med nr.2 (kille) Då kom hormonsmockan och jag tappade all energi och all aptit. Även efteråt fortsatte jag vara väldigt trött och ohungrig länge. Barnet var friskt och starkt och fick i sig det han behövde:).

Nu är jag gravid för tredje gången, 7 år efter nr. 2 och 40+. Tjej igen. Har varit lika pigg som jag brukar vara till vardags men mår illa för första gången på tre graviditeter. Brösten är ivägen och är ömma och jag har massor av symptom. Och 'febern'. 

Mellan 2-3 ett ganska tidigt tyst missfall där jag mådde oförskämt bra fysiskt men var väldigt ledsen utan många gravidsymptom. 

Svar på tråden Ni som fött flera barn