Klämma finnar på sin parter?
Hej alla här, de kan inte bara vara jag som gärna vill klämma en finne på min pojkvän när man ser en? Hur lång tid skulle ni säga att man måste vara tillsammans innan de blir okej? Vara gift? tacksam för svar!
Hej alla här, de kan inte bara vara jag som gärna vill klämma en finne på min pojkvän när man ser en? Hur lång tid skulle ni säga att man måste vara tillsammans innan de blir okej? Vara gift? tacksam för svar!
Om ni är gifta får du klämma finnar på honom givetvis (Nej inte tvärtom, det är INTE samma sak). Men pojkvän, först när ni är sambos tycker jag. Du kan naturligtvis fråga om du får klämma hans finne innan det men att bara göra det, då om ni är sambos är det ok. Definitivt ok om ni är gifta.
Skynda dig och klämma.
Finnarna blir ju färre med åren.
Nu har min finniga pojkväns rygg förvandlas till en ryamatta.
Klämde finnar för 2år sedan nu klipper jag håret som växer ur gubbens öron istället. (inte lika tillfredsställande)
Skynda dig och klämma.
Finnarna blir ju färre med åren.
Nu har min finniga pojkväns rygg förvandlas till en ryamatta.
Klämde finnar för 2år sedan nu klipper jag håret som växer ur gubbens öron istället. (inte lika tillfredsställande)
Ingen aning, aldrig gjort.
Ingen aning, aldrig gjort.
Usch vad äckligt att klämma finnar på andra! 🤮
Usch vad äckligt att klämma finnar på andra! 🤮
Min tjej har gjort så på mig sedan vi träffades.
Låt finnen vara.
Låt finnen vara.
Beror helt på vad ens partner tycker.
Min man har aldrig velat att jag ska klämma hans finnar och då gör jag inte det. Vare sig det är en liten eller megastor. Han vill helt enkelt inte.