• Ungabakd potatis

    Klämma finnar på sin parter?

    Hej alla här, de kan inte bara vara jag som gärna vill klämma en finne på min pojkvän när man ser en? Hur lång tid skulle ni säga att man måste vara tillsammans innan de blir okej? Vara gift? tacksam för svar! 

  • Svar på tråden Klämma finnar på sin parter?
  • Anonym (Definitivt om du är gift)

    Om ni är gifta får du klämma finnar på honom givetvis (Nej inte tvärtom, det är INTE samma sak). Men pojkvän, först när ni är sambos tycker jag. Du kan naturligtvis fråga om du får klämma hans finne innan det men att bara göra det, då om ni  är sambos är det ok. Definitivt ok om ni är gifta.

  • Anonym (Gift sedan många år)

    Skynda dig och klämma.
    Finnarna blir ju färre med åren.
    Nu har min finniga pojkväns rygg förvandlas till en ryamatta.
    Klämde finnar för 2år sedan nu klipper jag håret som växer ur gubbens öron istället. (inte lika tillfredsställande)

  • Anonym (Definitivt om du är gift)
    Anonym (Gift sedan många år) skrev 2024-05-19 19:59:22 följande:

    Skynda dig och klämma.
    Finnarna blir ju färre med åren.
    Nu har min finniga pojkväns rygg förvandlas till en ryamatta.
    Klämde finnar för 2år sedan nu klipper jag håret som växer ur gubbens öron istället. (inte lika tillfredsställande)


    :D Min är 18 år äldre än mig och håller inte efter sin flint ordentligt utan låter håret växa ut för långt på sidorna och nacken så jag får jaga honom med hårtrimmern.
  • Anonym (Gift sedan många år)
    Anonym (Definitivt om du är gift) skrev 2024-05-19 20:04:14 följande:
    :D Min är 18 år äldre än mig och håller inte efter sin flint ordentligt utan låter håret växa ut för långt på sidorna och nacken så jag får jaga honom med hårtrimmern.
    Ajaj, men om han börjar kamma över flinten måste du dumpa.
  • Anonym (Definitivt om du är gift)
    Anonym (Gift sedan många år) skrev 2024-05-19 20:08:14 följande:
    Ajaj, men om han börjar kamma över flinten måste du dumpa.
    Ha, nej. Han är min själsfrände oavsett hår Hjärta Skulle han verkligen vilja kamma över får han det, eller så rakar jag då i sömnen. Han skojar ibland om att han skall låta det växa och kamma över och då kan jag jaga honom med trimmern (På lek givetvis)
  • Anonym (HmJ)

    Ingen aning, aldrig gjort.

  • Anonym (Definitivt om du är gift)
    Anonym (HmJ) skrev 2024-05-19 20:34:17 följande:

    Ingen aning, aldrig gjort.


    Om han skulle ha en riktig bamsing, röd med gulvit topp som stack ut från baksida axel hade du inte klämt den då? Ärligt svar nu.
  • Anonym (Hej)

    Usch vad äckligt att klämma finnar på andra! 🤮

  • Anonym (Definitivt om du är gift)
    Anonym (Hej) skrev 2024-05-19 20:41:42 följande:

    Usch vad äckligt att klämma finnar på andra! 🤮


    Är inte samma sak att klämma sin mans finnar som att "klämma finnar på andra". Det är liksom din egen kropp nu som du ohämmat kan klämma på hur mycket du vill. Nej återigen samma sak gäller inte omvänt. Du har två kroppar, hans och din egen. Han har fortfarande bara en.
  • Anonym (L)

    Min tjej har gjort så på mig sedan vi träffades.

  • Anonym (finska pinnen)

    Låt finnen vara. 

  • Anonym (Men jo)
    Anonym (finska pinnen) skrev 2024-05-20 08:38:43 följande:

    Låt finnen vara. 


    Kan du verkligen låta bli en stor mogen finne, som är redo och enkel att spräcka? Du sitter bakom din kille i din finska sauna och du vet att du kommer få ut allt om du bara spräcker den?
  • Anonym (Men jo)
    Anonym (Definitivt om du är gift) skrev 2024-05-19 20:04:14 följande:
    :D Min är 18 år äldre än mig och håller inte efter sin flint ordentligt utan låter håret växa ut för långt på sidorna och nacken så jag får jaga honom med hårtrimmern.
    Ja men det fattar jag. Om jag hade låtit allt mitt kroppshår bara växa hade väl en man jagar mig med rakhyveln? inte för att det är tillfredsställande, men för att han förmodligen hade stört sig på det
  • Nässelfjärilen

    Beror helt på vad ens partner tycker.

    Min man har aldrig velat att jag ska klämma hans finnar och då gör jag inte det. Vare sig det är en liten eller megastor. Han vill helt enkelt inte. 

Svar på tråden Klämma finnar på sin parter?