Inlägg från: Anonym (Definitivt om du är gift) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Definitivt om du är gift)

Klämma finnar på sin parter?

Om ni är gifta får du klämma finnar på honom givetvis (Nej inte tvärtom, det är INTE samma sak). Men pojkvän, först när ni är sambos tycker jag. Du kan naturligtvis fråga om du får klämma hans finne innan det men att bara göra det, då om ni  är sambos är det ok. Definitivt ok om ni är gifta.

Anonym (Gift sedan många år) skrev 2024-05-19 19:59:22 följande:

Skynda dig och klämma.
    Finnarna blir ju färre med åren.
    Nu har min finniga pojkväns rygg förvandlas till en ryamatta.
    Klämde finnar för 2år sedan nu klipper jag håret som växer ur gubbens öron istället. (inte lika tillfredsställande)

:D Min är 18 år äldre än mig och håller inte efter sin flint ordentligt utan låter håret växa ut för långt på sidorna och nacken så jag får jaga honom med hårtrimmern.
    Anonym (Gift sedan många år) skrev 2024-05-19 20:08:14 följande:
    Ajaj, men om han börjar kamma över flinten måste du dumpa.
    Ha, nej. Han är min själsfrände oavsett hår Hjärta Skulle han verkligen vilja kamma över får han det, eller så rakar jag då i sömnen. Han skojar ibland om att han skall låta det växa och kamma över och då kan jag jaga honom med trimmern (På lek givetvis)
    Anonym (HmJ) skrev 2024-05-19 20:34:17 följande:

Ingen aning, aldrig gjort.

Om han skulle ha en riktig bamsing, röd med gulvit topp som stack ut från baksida axel hade du inte klämt den då? Ärligt svar nu.
    Anonym (Hej) skrev 2024-05-19 20:41:42 följande:

Usch vad äckligt att klämma finnar på andra! 🤮

Är inte samma sak att klämma sin mans finnar som att "klämma finnar på andra". Det är liksom din egen kropp nu som du ohämmat kan klämma på hur mycket du vill. Nej återigen samma sak gäller inte omvänt. Du har två kroppar, hans och din egen. Han har fortfarande bara en.
Svar på tråden Klämma finnar på sin parter?