Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Fantiserar om att någon ska sätta på min fru

Skulle nog med gå i gång på att se min tjej bli påsatt av nån annan kille,, men bara om hon själv vill,
    Har diskuterat trekant antal gånger men inte kommit till saken,,

• Anonym (Anonym)

Jag skulle vilja göra verklighet av det,,sambon å jag har pratat om det men har aldrig kommit så lång ännu,, men hon är ju inte emot det,, men då ska det ju va med nån man inte känner,,skulle bli kåt att se hon blir knullad av annan man,,,helt skulle vi ju vilja bjuda hem ett par så att man kan byta partner lite med varann,, hon har ju alltid velat va med nån tjej men det vågar hon inte riktigt,, två tjejer tillsammans är ju riktigt sexigt 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Anonym)

Precis har pratat om det länge men tjejej är lite blyg men samtidigt vill hon säger hon,,hon sa här om dagen att hon ville känna två stor kukar tränga sig in i henne och töja ut henne,,men vet inte bara om det är sexfantasi från hennes sida,,,men mena på det om man har en sån fantasi så är det ju att man vill göra verklighet utav den egentligen inte mig imorgon såå 

• Anonym (Anonym)

Hej, hon har länge sagt att hon vill ha en trekant men den diskussionen kommer bara upp när vi har sex,,, då tycker ja ju då borde hon ju vilja men vågar inte,,,kanske låter sinnes sjukt detta,,,vi har flyttat för inte så längesen då skickade hennes kvinnlig läkare över alla hennes papper hit vi bor... till hennes ny läkare och här fick hon sig en man i medelåldern denna gång,,, misstänker att det är han som hon vill ha trekant med nu fast hon inte vågar säga nånting för märkt att dom pratar i telefonen lite då å då 

• Anonym (Anonym)

Kan vi skriva mer privat ???

• Anonym (Anonym)

Kan vi skriva mer privat ???

• Anonym (Anonym)

Tror det är den läkaren hon vill ha trekant med,,det är nog inte bara såna undersökningar hon gör hos honom,,,
    Tror faktiskt tillomed att hon vart hemma hos han vissa gånger ,,för jag brukar få köra henne dit till undersökningarna på grund av att vi bara har en bil,,,men nu helt plötsligt får ja inte köra henne så får ta bussen dom gångerna,,, om det nu är han som hon vill testa med så fattar jag ju inte varför hon inte säger det isåfall än att gå bakom min rygg,,,om det nu är han som hon vill ska va den tredje partnern så är ju jag inte emot det kanske lite bara för det är en special slags läkare han är min kvinnas gynokolog,, kan väl förstå henne också på sätt å vis det är väl kanske för hon är blyg och visa sig naken för andra och han har ju verkligen sett henne många gånger nu när hon har vart på sina gynundersökningar så hon känner väl sig trygg med honom på nått sätt så fattar inte om det är nu det som hon vill varför säger hon inget,,  ska ta detta med henne I morgon bitti när hon kommer från jobbet,,, men vet inte riktigt hur det kommer kännas att ha trekant med sin kvinnas gynokolog han kanske blir dö kåt i henne om han nu inte redan är det det visar ju sig sen om det är han hon vill va med,,,,,,men i så fall jag tänder väldigt mycket på gynekologisk porr där ung manliga gynokologer gör skönt för sina patienter knullar dom i gystolen och såna grejer,,,om det är han hon vill v med så kan han ta med sig en mindre gynstol å lite instrument kan han ju få va hennes gynokolog här hemma också fast på lite andra sätt så får ja se hur det går till 

Svar på tråden Fantiserar om att någon ska sätta på min fru