• Anonym (o)

Era impopulära åsiker

Mina: 
    Fler borde ha långt hår. Kvinnor till röven, män axellångt. Äldre kvinnor med pojkfrisyr är det fulaste som finns. 
    Att bo ihop och att skaffa barn utanför äktenskapet är inte bra. 
    Jag gillar inte att man döper spädbarn när föräldrarna inte har en tro. 

Låt mig höra era impopulära åsikter. 

• Svar på tråden Era impopulära åsiker
  • Anonym (PolareniSkolan)
    Anonym (Borderlina) skrev 2024-05-20 20:53:55 följande:
    Mörda barnet resp mordförsök på barnet i exempelfallen. Det återknyter till min egen kontroversiella åsikt om att "dela med sig" gangbang, swinging, extramän osv. Män (och kvinnor) blir sinnessjuka av det. Kärlek och sex skall vara mellan 2. Inte 3, 4, 11 osv. 

:) Din kontroversiella åsikt är att det skall vara tillåtet min att det skall vara förbjudet och straffas med att hugga av penis och pung med en rostig förstärkare. "Jag vill se min fru med andra"= fram med förskärararen! Jag skulle hellre se att han vänstrade än det och jag är sjukligt svartsjuk.
    Mörda barn är också olagligt. Ingenting som indikerar att män skulle bli barnamördare och sinnessjuka om de gifter sig med fler. 
    Anonym (Detta) skrev 2024-05-20 20:58:26 följande:
    Ok, så du hade inget reellt alternativ. Tråkigt.
    Jag tror du är provocerad av min impopulära åsikt. Jag tror också du är hjärntvätta av oljeindustrins propaganda.
  • Anonym (Borderlina)
    Anonym (PolareniSkolan) skrev 2024-05-20 20:59:29 följande:
    Mörda barn är också olagligt. Ingenting som indikerar att män skulle bli barnamördare och sinnessjuka om de gifter sig med fler. 
    Det finns väldigt mycket som indikerar på det.
    Anonym (Borderlina) skrev 2024-05-20 23:24:08 följande:
    Det finns väldigt mycket som indikerar på det.
    Nej, det gör det inte.
  • Core
    Anonym (PolareniSkolan) skrev 2024-05-20 21:00:43 följande:
    Jag tror du är provocerad av min impopulära åsikt. Jag tror också du är hjärntvätta av oljeindustrins propaganda.
    Men vi måste ju driva bilarna på någonting 😂 Jag har aldrig hört argumentet att man ska köra på bensin för att gynna Sverige. Snarare att man diskuterar driftsäkerhet? För el är väl det enda reella alternativet, men det har vi ju brist av så jag håller med om att man blir ju nyfiken på vad du menar.
    Core skrev 2024-05-21 00:16:40 följande:
    Men vi måste ju driva bilarna på någonting 😂 Jag har aldrig hört argumentet att man ska köra på bensin för att gynna Sverige. Snarare att man diskuterar driftsäkerhet? För el är väl det enda reella alternativet, men det har vi ju brist av så jag håller med om att man blir ju nyfiken på vad du menar.
    Det är ju det som är problemet. Svenskarna har hjärntvättats så hårt att de har svårt att se bortom oljedrivna bilar. Det satsas inte på annat för att det tydligen bara ska vara så. Främsta försvaret för att behålla bensinen verkar mest röra sig runt att såga alla andra former av drivmedel. Fast dessa är fullt funktionella och i bruk. 
  • Core
    Anonym (PolareniSkolan) skrev 2024-05-21 00:34:52 följande:
    Det är ju det som är problemet. Svenskarna har hjärntvättats så hårt att de har svårt att se bortom oljedrivna bilar. Det satsas inte på annat för att det tydligen bara ska vara så. Främsta försvaret för att behålla bensinen verkar mest röra sig runt att såga alla andra former av drivmedel. Fast dessa är fullt funktionella och i bruk. 
    Men jag fattar helt ärligt inte vad det skulle kunna vara? Gas har man ju kommit fram till att det är skit, man har prövat men det vart bara pannkaka. Vad är det då?
    Core skrev 2024-05-21 00:40:44 följande:
    Men jag fattar helt ärligt inte vad det skulle kunna vara? Gas har man ju kommit fram till att det är skit, man har prövat men det vart bara pannkaka. Vad är det då?
    Ta vilken teknik du vill som finns i rullning på svenska vägar idag. Det är framförallt det som stör mig. Dessa drivmedel fungerar ju, men då ska det genast sågas för att oljeindustrins propaganda mest handlar om det. Inte det självklara faktum att bensindrivna bilar inte hör hemma i Sverige, som en exotisk fågel. Fokuset ska flyttas från det. Så hjärntvättas folk. Ingen är immun, men se saken från ett annat perspektiv och backa några steg så syns det. Oljeindustrin har enormt mycket pengar och makt. De vill manipulera en opinion så att man bara tar bensinarna för givet och automatiskt känner sig hotad av ny teknik.
  • Anonym (Detta)
    Anonym (PolareniSkolan) skrev 2024-05-20 21:00:43 följande:
    Jag tror du bara vill provocera. 
Svar på tråden Era impopulära åsiker