Den stora tråden om kvinnors manipulering av män
Angående de där "Är jag tjock?"-frågorna, så tycker jag att det är självklart att man ska förstå att personen inte vill ha ett ärligt svar (jag menar nu om personen verkligen ÄR tjock, förstås). Detta gäller även om det är en tjej som frågar en tjejkompis. Har inget med man-kvinna att göra. Sedan om man väl är i ett förhållande eller nära vänner, så kan man av omtanke försöka styra in den tjocka på sundare vanor, det är en annan sak.
Men om du är en man som har svårt att få kvinnor, så är det bra att du lär dig att bli mer smidig, och inte så ärlig alltid. I dessa fall varar inte ärligheten längst, utan stöter bara bort folk. Om en tjej frågar dig något där du ska värdera henne på något sätt, så ska du alltid säga att hon är finast och bäst... om du vill ha en flickvän, alltså. Annars får du fortsätta vara ärlig - och tillbringa nätterna ensam.
Jag kommer t.ex. ihåg en gång när jag gick på en danskurs, och en kille där frågade om vi skulle ses och dansa på ett dansställe bara han och jag. Det gjorde vi, och jag frågade honom: "hur tycker du att jag dansar jämfört med de andra tjejerna på kursen?" Då sa han "du är svårast att föra". (Alltså: "du är sämst".) När han såg att jag ryckte till och blev sårad, så skyndade han sig att säga "men det är bara en gradskillnad!" Jag fick väldigt bråttom hem efter det. Ensam...
Ja, det finns troligen fler överkänsliga kvinnor än överkänsliga män, men undvik dom då! De är trots allt en mindre andel av alla kvinnor.
Only Fans är en TJÄNST som man måste SÖKA UPP, så det går absolut inte att beskylla dem som erbjuder tjänsten för någonting. Där är du ute och cyklar. Dessutom ser jag dessa tjejer MER som offer i så fall - även om de också väljer det själva, såklart. Männen som väljer att titta är ju anonyma, men på tjejerna ser man ansiktet, och detta kan någon spara ner (antar jag) och sprida ut på nätet, och sedan är de utskämda. Det är tjejerna som tar risker.