Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill

Israel folkmord

Evalenabena skrev 2024-08-19 21:02:00 följande:

Förvisso kan det vara fegt att vara neutral i alla lägen. Men våra medborgare behöver inte gå ut i gator och torg och ropa ut sitt judehat. Avsaknaden av respekt är tydlig.

Hade lite högre förväntningar från oppositionen och medborgarna som stödjer oppositionen. Jag är väldigt besviken.

Vad ska det här betyda? Att vänsterskaran är antisemiter som bara gillar judar när skinnskallar hatar judar? 

När vänsterns antisemitiska valboskap från mellan östern hatar judar så är det okej?

Greta Thunberg är inte från Mellanöstern, vart fick hon luft ifrån? 

Är både socialdemokraterna och miljöpartiet för galenskaperna? 

Rätta mig gärna om jag har fel, men det är min tolkning.

Ja du har fel. Det handlar definitivt inte om antisemitism eller judehat när Carl Bildt, Greta Thunberg eller Göran Rosengren (själv jude) kritiserar staten Israels våld mot civila på Gaza. 

Hellre Arga Andersson än Kassa Kristersson!
  • KillBill
    FuckGoggleAskMe skrev 2024-08-20 00:13:38 följande:
    Och nu väntar vi med spänning på vad de personer du nämnde, eller du själv, anser att Israel ska göra för att få stopp på Hamas attacker på Israel, få tillbaka gisslan och få leva i fred i Israel. Du har säkert något brilliant alternativ. 
    Israel måste acceptera att arbeta för en tvåstatslösning.  Carl Bildt och Göran Rosengren är i likhet med den svenska regeringen anhängare av en tvåstatslösning men eftersom Israel motsätter sig detta händer inget i processen. 

Här kan du läsa vad den Palestinska ambassadören i Sverige säger om saken.  
    www.dagensarena.se/innehall/tvastatslosningen-ar-den-enda-losningen/
  • KillBill
    Evalenabena skrev 2024-08-20 09:50:16 följande:

Nu har inte jag sett att Bildt eller  Rosengren ropat " inga rasister på våra gator" för att i nästa sekund ropa ut sitt judehat på ett annat språk, har du?

Greta Thunberg går väl an, hon är ung och det handlar om okunskap tänker jag. För mig kommer hon undan med sin unga ålder. Vi lever i ett oförlåtande samhälle och den är inte bra.  Men förlåtandet ska ske åt andra hållet också.
    Men hennes agerande gör många judar och israeler besvikna, jag förstår.
    Nu är hon myndig och föräldrarna kan inte längre skydda henne. Vi lever i ett tufft klimat.

Jag är besviken på oppositionen och känner att min röst blev fel, jag känner inte igen oppositionen.

Det fanns något vackert i att politiker inte alltid måste ta parti i olika konflikter. Det fanns också något vackert i att vi ville hjälpa andra ,men nu har allt blivit fult. Jag är en bidragande orsak till att det har blivit såhär, jag ville inte se.
    Inför nästa val är jag ambivalent inför hur jag ska rösta. 

Ditt svar är inte övertygande, jag nämnde aldrig Bildt eller Rosengren. Du kanske besvarade fel fråga?

När har Greta Thunberg ropat ut judehat på annat språk? Om du inte kan belägga detta så gör du dig skyldig till förtal. 
  • KillBill
    Anonym (Anna) skrev 2024-08-20 12:20:01 följande:
    I vanlig ordning svarar KillBill inte på någon fråga😂

Att ge källor innebär inte att Killbill ger svar på tal🤦?♀️
    Att ducka frågor och dela ut källor innebär  inte att Killbill far med livets sanningar. Att upprepa sanningar för sig själv för inte att KillBill blir pålitlig.

Det är något som fattas, det brukar vara 3 musketörer, vad har du gjort av den sista? Håller Arga Maggan på med något fuffens? 😂

Hojta till om du behöver hjälp! 
    Ja du "Anna", jag kan tänka mig att du känner dig helt Maktlös ...
  • KillBill
    Rataxes skrev 2024-08-25 12:12:21 följande:

Undrar hur länge det dröjer tills dumvänstern helhjärtat och unisont ställer sig på Knazbollahs sida?

Det är ett tydligt tecken på att man tillhör dumhögern när man tror att västern har något till övers för terroristerna i Hizbolla eller mullorna i Iran..
  • KillBill
    FuckGoggleAskMe skrev 2024-09-01 11:37:31 följande:

Och?
    Det är 7.5 år sedan en islamistisk terrorist mördade 5 människor på Drottninggatan och 11 månader sedan Hamas mördade över 1100 människor i sin attack i Israel. 1979-2021 dödade 48 035 islamistiska terrorattacker totalt 210138 människor. 

Vad har en Usbekisk terrorist för koppling till att israeliska terrorister mördade en del av den svenska kungafamiljen?
Svar på tråden Israel folkmord