Israel folkmord
För s och dess anhängare hatar judar och vill utrota dom
Dessa människor stöds tyvärr av svenska folket. Röstar man på S eller V är man en liten nazze
För s och dess anhängare hatar judar och vill utrota dom
Dessa människor stöds tyvärr av svenska folket. Röstar man på S eller V är man en liten nazze
Kunde fan i mig inte ens drömma om att hamas och deras övertygelse om att judar bör utrotas skulle få så starkt stöd på FL
Fy fan och skäms på er. Ert vurmande för nazism är vidrigt
Typiskt sossar. Dom blir så till sig när man kritiserar hamas och dess metoder att dom försöker bygga halmgubbar och skylla över hatet på andra
Folk bör tänka på detta sen. För röstar ni S eller nån av dom röda partier stödjer ni också Hamas värderingar
Detta är till Mentat
Du kan ju se själv hur den reagerar
I stället för att fördöma hamas och dess fruktansvärda gärningar började den dra upp Brevik vidriga dåd
En röd kommer ALDRIG erkänna att hamas har gjort nåt fel, i stället kommer den med desperat whataboutism och anklagar alla andra för att vara elaka
Det är verkligen om något att visa sitt stöd till Hamas
Verkligen tråkigt att se deras hat
Det finns enbart 2 sidor att välja här
Antigen står man på Israels sida. Ett land som värnar om demokratin det fria ordet. Ett land som är framstående när det kommer till forskning och medicin. Ett land som bryr sig sina medborgare och vill dom väl.Ett land där homosexuella självfallet har samma rättigheter och respekteras.Även respekteras andra religioner i Israel
Hamas. Man förföljer homosexuella kastar dom ut för hustak, man använder kvinnor och barn som sköldar. Man använder barnsjuk skolor och flykting,läger som sköldar. Man mördar kristna, judar, bränner ner kyrkor och bedriver en aktivt förföljelse mot folk med annan trostillhörighet. Man skiter fullständigt i sitt eget folk desto mer civila som dör, desto mer tjänar hamas,så dom sätter sitt egen folk i fara med flit
Jag står och kommer ALLTID stå på Israel sida. För mig är det ett lätt val. Beklagligt att se att det inte är lika lätt för andra. Man skäms ta mig fan för er
Det finns enbart 2 sidor att välja här
Antigen står man på Israels sida. Ett land som värnar om demokratin det fria ordet. Ett land som är framstående när det kommer till forskning och medicin. Ett land som bryr sig sina medborgare och vill dom väl.Ett land där homosexuella självfallet har samma rättigheter och respekteras.Även respekteras andra religioner i Israel
Hamas. Man förföljer homosexuella kastar dom ut för hustak, man använder kvinnor och barn som sköldar. Man använder barnsjuk skolor och flykting,läger som sköldar. Man mördar kristna, judar, bränner ner kyrkor och bedriver en aktivt förföljelse mot folk med annan trostillhörighet. Man skiter fullständigt i sitt eget folk desto mer civila som dör, desto mer tjänar hamas,så dom sätter sitt egen folk i fara med flit
Jag står och kommer ALLTID stå på Israel sida. För mig är det ett lätt val. Beklagligt att se att det inte är lika lätt för andra. Man skäms ta mig fan för er
Detta visar uppsåt till folkmord.
x.com/gorberg/status/1817123602312896615