BIM juni 2024
Well hello! En glad gubbe idag! Ni som kan - betyder det att jag troligtvis får ägglossning imorgon eller är det i övermorgon? Låg igårkväll men fick lite stress nu 😅
Well hello! En glad gubbe idag! Ni som kan - betyder det att jag troligtvis får ägglossning imorgon eller är det i övermorgon? Låg igårkväll men fick lite stress nu 😅
Förstår hur du tänkte, kan vara bra att veta om det verkligen hade funkat. Bra ide.
Självklart jag vill alltid veta om det har gått och tycker jobbigt att vänta länge tills BIM 😀
men samt vill jag inte bli besviken och kännas mig stressad. Hade känt så förut längesedan innan första barnet och ?slösade? graviditet testar. Därför tar jag det lugnt och se hur det blir.
Kanske testar jag på tisdag och på torsdag är det BIM.
Lovar att berätta när jag får tydligt svar 😊
Camomill, 3/6, första barnet, fjärde försöket - plussat 1/6
Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket.
Loktok, 10/6, första barnet, första försöket.
PrettyTiedUp, 10/6, första barnet, 37:e försöket, IVF
Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket
Pez 17/6 andra barnet andra försöket.
18/6 LillaSam andra barnet, andra försöket (supertidigt missfall förra cykeln)
Snorkfrökenhär, 23/6, tredje barnet, andra försöket.
Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. Lugnoro, 30/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.
Mammaatillen 30/6, andra barnet (första för sambon), 6e försöket.
Lägger in mig här också. Är på mensens sista dag idag. Har väldigt långa menscykler på senaste 32-39 dagar och har sedan januari fått oregelbunden mens från att ha haft regelbunden hela mitt liv! Och det är väl pga stressen kring att vilja bli gravid skulle jag gissa..vet faktiskt inte vad det annars skulle kunna bero på :/
Nu låter jag tiden bara gå och ta allt som det kommer, för att stressa ner behövde jag alltså sluta med äl tester, sluta med att ta temp och allt sånt. Nu ligger vi i kring äl varje månad och jag vet på ett ungefär genom o se hur flytningar ser ut!
Stort grattis till Camomill som plussade! Håller tummarna för oss andra också ❤️
Omg! Nu är det snart dags för oss! 😍
Testade imorse, tydligt svar = negativt 🙁
inte förvånad, känns tydligt att mens är på gång. Så bara att inväntar mens på torsdag eller till helg sen kör jag igen 🙂
Är på CD10 idag och har redan börjat få fertila flytningar. Efter att mensen kom tillbaka efter min förra förlossning har ÄL varit på dag 24-26 så jag blev väldigt förvånad. Hade ett supertidigt missfall förra cykeln, så kanske är det den skjutsen av lite extra hormoner som hjälper kroppen att förhoppningsvis ägglossa lite tidigare. Vågar inte ropa hej ännu men hoppas verkligen 🥲
Hejsan!
Blev inget i maj så då får vi hoppas på juni!
Camomill, 3/6, första barnet, fjärde försöket - plussat 1/6
Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket.
Loktok, 10/6, första barnet, första försöket.
PrettyTiedUp, 10/6, första barnet, 37:e försöket, IVF
Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket
Pez 17/6 andra barnet andra försöket.
snowplay970 tredje barnet (med ny partner), andra försöket
18/6 LillaSam andra barnet, andra försöket (supertidigt missfall förra cykeln)
Snorkfrökenhär, 23/6, tredje barnet, andra försöket.
Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. Lugnoro, 30/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.
God morgon allihopa!
Vad har ni för symtom? Om ni har några :)
Jag är på ruvardag 7 idag med en 3-dagars, det är motsvarande ÄL+10.
Jag känner molvärk ibland som jag aldrig gör annars, jag drömmer väääldigt mycket, konstigt och ofta mardrömsliknande och jag vaknar på nätterna. Vet inte om de två sista kan klassas som symtom men det är nytt för mig så hoppas på det :)
Jag testade minus imorse men än är det inte kört :)
Känner mig också lite nere, äl+10 idag men försöker hålla hoppet uppe, är inte alls säkert att man plussar så tidigt. Med mitt missfall plussade jag inte förrän äl+14.
Vet hur det är att kämpa, vi gör äntligen vår första IVF nu, vad skönt att ni har en tid bokad! Då kanske du kan känna dig liiiite lugnare! Det gjorde jag, men nu under ruvningen känner jag mig superstressad. Lycka till sen :)
Eftersom min mens kom idag och nästa BIM blir i juli har jag startat en tråd: BIM juli 2024 ☺
Välkomna dit ni som inte heller får plus i juni ❤