Inlägg från: Anonym (Längtar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtar)

BIM juni 2024

Hej! Hoppar in i tråden! 

Faktiskt min första kommentar i familjeliv någonsin. Läst hundratals inlägg här innan om allt från hur man känner av sin ägglossning till hur man tyder graviditetstest men aldrig deltagit i någon tråd. Inne på försök/månad nummer 8 i alla fall och bim nångång mellan 28-30 juni Skrattande

• Anonym (Längtar)

Camomill, 3/6, första barnet, fjärde försöket - plussat 1/6

Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket-testat neg 4/6 o fick mens 5/6.
    Loktok, 10/6, första barnet, första försöket.
    PrettyTiedUp, 10/6, första barnet, 37:e försöket, IVF
    Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
    Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket 
    Båten, 16/6, 4 barnet, 4 försöket. 
    Juliaaaaaaaaa, 16/6, första barnet, tredje försöket efter missfall
    Pez 17/6 andra barnet andra försöket.
    Bunny s 18/6 3e barnet. Andra försöket. 
    snowplay970 tredje barnet (med ny partner), andra försöket
    18/6 LillaSam andra barnet, andra försöket (supertidigt missfall förra cykeln)
    Cattis 21/6 sjätte barnet, första försöket.
    PrettyMoon 21/6 andra barnet, första försöket
    Snorkfrökenhär, 23/6, tredje barnet, andra försöket. 
    Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. Lugnoro, 26/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.
    Anonym Eken, 30/6, andra barnet, andra försöket
    Anonym Längtar, 28/6, andra barnet, 8e försöket
  • Anonym (Längtar)

Någon med symptom? jag känner inga symptom alls.. varit skengravid i flera månader och i april var jag HELT övertygad om att jag var gravid pga massa grav-symptom men främst en stark känsla, men det var jag inte.. 
    Nu har jag noll symtom (jag borde vara äl+7 om jag räknat rätt), vet att det kan vara för tidigt att känna något men vill så gärna. Nu säger min magkänsla mest att det gick åt skogen denna månaden med trots att det är så tidigt😕 

• Anonym (Längtar)

Börjar närma sig bim nu för en del av oss ser jag på listan! Någon som har nån uppdatering?🥰 jag har en bra bit kvar innan test men nyfiken hur det går för er andra😌

• Anonym (Längtar)

Hej igen alla, jag är bim -5, ish.
    Lovat mig själv att inte testa för tidigt men ändå kissade jag nyss på ett sånt clearblue ultratidigt. Jag fick ett SMALT sträck? Det räknas som negativt va? Någon erfarenhet?
    bifogar bild
  • Anonym (Längtar)
    Whatev skrev 2024-06-23 11:28:09 följande:
    Det där är positivt!! Grattis ❤️ Negativa gravtest är helt blanka. 
    Jag hoppas det!!❤️ det som gör mig tveksam är att sträcket är betydligt smalare än kontrollsträcket. kommer inte riktigt fram på bild men det är tunt som en tråd, inte alls lika brett.. det får mig att tro att det kanske är fel på testet..
  • Anonym (Längtar)
    Anonym (Hoppsan?) skrev 2024-06-23 12:06:58 följande:
    Ja jag ser att det typ försvann helt när jag postade här

Detta är i zoomat, kanske syns det lilla jag tror mig se då? 
    Jag tycker mig se ett svagt 🥰
  • Anonym (Längtar)
    Anonym (Gravid) skrev 2024-06-23 20:46:40 följande:

Jag skulle säga att de är positivt! 
    Mitt såg ut såhär +1 dag bim. Men jag Skulle ta ett digitalt om jag var du 🥰🥰

m //

Hej❤️ strecket på ditt test är ju dock bredare🥺 mitt är som en tunn tråd. Jag har tagit tre tester till idag efter denna (dock med några billiga små stickor) och dom har varit helt blanka.. jag tror tyvärr mitt cb test är felaktigt.. läste i nån tråd här på fl att clearblues ultratidiga test ofta visar fel och att just dessa trådtunna linjer är färgrester eller nåt liknande😭
  • Anonym (Längtar)

Lägger upp en till bild på mitt test där man förhoppnings ser tydligare. Strecket är tydligt MEN det är såå tunt/smalt. Strecket ska, vad jag vet, vara bredare? hade strecket varit lika brett som kontrollstrecket så hade jag trott att jag varit gravid även om strecket varit svagt, men det är tunt som en tråd. Fan känner mig helt nedslagen. Jag orkar inte vara icke-gravid en enda månad till. Känner mig dessutom väldigt ogravid. Väntar ett par dagar och tar ett nytt men känns tyvärr som att det inte skedde denna månad heller.. 💔
  • Anonym (Längtar)
    Anonym (planerar) skrev 2024-06-23 21:47:32 följande:
    Har du inget digitalt du kan ta? ❤️❤️❤️ 
    Nej.. jag ska köpa ett men vågar nog inte göra det förrän om en vecka. Orkar inte bli ledsen fler gånger än nödvändigt haha? sjukt hur påverkad man blir även om man lovar sig själv att inte bli det månad på månad. Vi Är ?bara? på månad/försök nr 8 men har en sån känsla i hela min kropp som säger att jag nånting är fel. Någon mer som känner eller känt så? 😣
  • Anonym (Längtar)
    Whatev skrev 2024-06-24 06:57:15 följande:

Kanske en bättre bild här 🤔

Ser positivt ut😍!!! vad är det för test är det clearblue ultratidigt eller vanligt?❤️ jag fick ju mitt stådsmala streck som jag inte litar på med ultratidigt så tänker om jag ska köpa ett sånt vanligt istället
  • Anonym (Längtar)
    Whatev skrev 2024-06-25 06:17:20 följande:

Digitalt test imorse och ja? ❤️
    //

STORT grattis!! ❤️
  • Anonym (Längtar)

Min mens är påväg. Är på jobbet och känns som hela världen gått under. Fick plötsligt molande värk och blev smått illamående, gick på toa och blev rosa på papperet. Brukar inte börja på det sättet men litar inte på min kropp längre. Har relativt oregelbunden mens (allt mellan 27-34 dagar) och är idag ?bara? på dag 25. Den här månaden kände jag mig säkrare på graviditet än någonsin innan trots att jag inte haft mycket symtom alls. Inte för att tala om mitt dumma CB test som gav mig ett falskt plus. Vill typ stämma dom haha.
    Sorry för deppigt inlägg men behövde skriva av mig.
    Hoppar till Juli tråden, ha de fint och grattis ni som plussat❤️❤️

Svar på tråden BIM juni 2024