• camomill

BIM juni 2024

Camomill, 3-5/6, första barnet, fjärde försöket
    Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket. 
    Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
    Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket 
    Snorkfrökenhär, 23/6, tredje barnet, andra försöket. 
    Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. 
    Lugnoro, 30/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.

Som jag hoppas! 20 maj var första gången någonsin som jag fick fullt utslag på ÄL-testerna och det kom många lyckotårar. Just nu går tiden väldigt långsamt 
  • camomill

Jag börjar juni med ÄL+12 och är livrädd för att testa 😱 känner lite stress att börja testa, för jag åker bort från sambon på tisdag och kommer hem på lördag. Min plan har alltid varit att överraska honom hemma, men jag kommer inte kunna hålla tyst om jag plussar när jag är bortrest. 

Jag lovar att hålla er uppdaterade 😁

• camomill
    Sand13 skrev 2024-06-01 09:35:58 följande:
    Tisdag är ju långt bort. Du lär ju kunna visa positivt redan innan dess :)

Kunde inte hålla mig, utan tog ett test när jag kom hem från jobbet imorse. Fick en skugga på RFSU och ett blekt streck på Babyplan. Väckte sambon och glädjetårarna sprutade. 

Jag är i chock! Vågar knappt tro på det och ska ta ett digitalt om två dagar för att bekräfta. Nu hoppas jag att ägget vill stanna och växa 🥰

Håller tummarna för er alla 🥰

• camomill
    Sand13 skrev 2024-06-02 20:11:30 följande:
    Väntar med spänning på er som är närmast BIM. Oerhört spännande att följas åt. :) Första personen har väl redan plussat? (Är med i flera grupper nu så minns ej riktigt var det var) :)

Jag är först på listan och jag plussade igår 😁

Jag väntar med spänning hur det går för er andra och hoppas att vi ses i gruppen för BF februari 2025 🥰

Camomill, 3/6, första barnet, fjärde försöket - plussat 1/6
    Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket.
    Loktok, 10/6, första barnet, första försöket.
    PrettyTiedUp, 10/6, första barnet, 37:e försöket, IVF
    Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
    Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket 
    Pez 17/6 andra barnet andra försöket.
    18/6 LillaSam andra barnet, andra försöket (supertidigt missfall förra cykeln)
    Snorkfrökenhär, 23/6, tredje barnet, andra försöket. 
    Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. Lugnoro, 30/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.

Svar på tråden BIM juni 2024