• Idahmar

BF Januari 2025

Bf 22 januari med första barnet och hänger gärna med här i tråden????🏻 plussade på beräknad dag för mens och hade då haft molvärk i 5 dagar. Haft molvärk till och från, ömma bröst och yrsel fram till vecka 9 (nu), sen igår då jag och sambon skulle åka iväg mot hans firmafest blev jag tvärt Illamående då vi var i trappen på väg ut mot bilen, fick rusa 3 våningar upp för att kräkas😂

• Idahmar

Kul att det börjar trilla in lite uppdateringar Om hur det går för alla!☺️

var själv hos BM idag där vi pratade igenom alla formulär som har fyllts i, tagit prover och äntligen fått en tid för de tidiga ultraljudet som blir om 3 veckor (kommer då vara i 13+1). Snälla låt kommande veckor gå lite fortare än det hittills gjort.

• Idahmar
    Anonymt12435 skrev 2024-07-16 09:39:13 följande:

Hej alla! 

Håller tummarna åt er alla! 

Är själv gravid i v 14 nu, gjort NIPT och fick svar att det såg bra ut förra veckan. På torsdag har vi tid för ?vanliga? tidiga ultraljudet.

Har inga barn sedan tidigare men däremot haft 4 missfall senaste 2 åren, börjar inse att detta förhoppningsvis är vår tur! 

Hur går det? tänkt på dig idag eftersom vi båda två gjort tidigt ultraljud idag☺️
  • Idahmar
    Anonymt12435 skrev 2024-07-24 10:34:44 följande:
    Det går bra! Ultraljudet såg bra ut så nu är det bara att vänta in RU, vi fick tid v.34. 

hur går det för dig? ☺️
    Skönt! allt såg bra ut för mig också, nu väntar jag på RUL som blir v.35☺️
  • Idahmar

v.33 nu (snart 34) och jag mår rätt bra, börjar nog vara inne på tröttare veckor nu känns de som. börjar vara rätt tungt för kroppen nu och känner av ryggen mer och mer för varje dag, ser dock alltid framemot torsdagarna då jag är på vattengympa vilket är superskönt! kontrollerna hos BM ser bra ut. 

annars då, jo spjälsängen ihopsatt och bäddad idag! galet att det börjar närma sig. :)

Sola13 skrev 2024-11-05 07:24:21 följande:

Hej allihop! Hur mår ni? Hur har graviditeten varit so far? Vi har idag två månader kvar till BF och kan inte förstå det, första tiden gick otroligt långsamt men sedan RUL känns det som att allt går så fort! Än så länge ser allt fint ut vid kontrollerna hos BM och vi har inte gjort något ytterligare UL, även om jag nu gärna skulle vilja ha ett för skulle vara så skönt att få en uppdatering om läget.. 

Svar på tråden BF Januari 2025