Inlägg från: littlewickewire |Visa alla inlägg
  • littlewickewire

BF Januari 2025

Hej!
    Hoppar också in här! 😊 Gravid i v 5+2, bf 23 januari. Har inga barn, men två missfall i bagaget, ett MA som upptäcktes i v 11 (fostret dött i vecka 7..) och ett missfall i vecka 7 som upptäcktes under TUL. Förra gången kände jag dock inte symptom, vilket jag gör nu (ffa ömma bröst) så det är skönt.

Har TUL bokat 11 juni, ser så mycket fram emot det med skräckblandad förtjusning..! 

• littlewickewire

Hur går det för alla med symptom? Skriv gärna vilken vecka ni är i + symptom Glad
    Obs! Kom ihåg att det är svårt att jämföra symptom med varandra även om vi är samma vecka, allt är ju extremt individuellt!

Jag är i v 6+0
    Symptom hittills: ömma bröst (ffa på natten/morgonen), molvärk till och från, ont i ryggen, hugg i ligamenten (ffa när jag rör på mig efter att ha varit still ett tag), extrem trötthet på eftermiddagen och igår fick jag ett nytt symptom - gravid-känslosamhet, bröt ihop på eftermiddagen helt utan förklaring Oskyldig

• littlewickewire
    Kazi2 skrev 2024-06-03 17:20:29 följande:

Hur går det för er alla? ❤️

Jo ganska bra. Har börjat må illa (sjukt, men blir glad för det 😅), inte så farligt än så länge, men ett lätt illamående nästan hela tiden.

Ser fram emot TUL nästa vecka för att få allt bekräftat..! 
Svar på tråden BF Januari 2025