Inlägg från: Anonym (Jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jaha)

Jag röstade på Israel!!!

Jaha, och vad har din röst i en musiktävling för inverkan på Hamas tänker du?

• Anonym (Jaha)
    Gelas1 skrev 2024-05-12 20:01:45 följande:
    Ingenting, jag gillande hennes bidrag och visar sympati? Men eftersom hamas demonstranter i Malmö/sverige velat utesluta henne? Men ändå så fick Israel 12 poäng av svenska befolkningen som sitter tysta, antagligen i rädsla.. Ingen glömmer väll tolvåringens pappa som blev skjuten förra månaden. Jag är inte tyst, men ser ju att det finns fler som tycker som jag. Därför jag vill se om det finns några av dom i forumet som kan bekräfta det. :)
    Ok, så du röstade för att du gillade Israels bidrag. Det var ju bra. Det är väl det som är hela tanken.

Du sitter inte tyst? Vad gör du då och vad tänker du uppnå?
  • Anonym (Jaha)
    Gelas1 skrev 2024-05-12 20:17:00 följande:
    Att det är tabu och folk har rädsla att säga de ens skulle röstat på Israel i eurovision offentligt pågrund av hamas pro Palestina publicera service media hade jagat en efteråt med facklor och pistoler? Därför jag ville skapa ett forum och se Sverige gav dom största röst till Israel men vi hör dom inte säga det på jobbet, eller offentligt. :)
    Men du skriver ju anonymt på ett forum, det är väl knappast att göra något. Gör väl precis noll skillnad.
  • Anonym (Jaha)
    Gelas1 skrev 2024-05-12 20:42:10 följande:
    Läs tidigare svar.. har varit väldigt aktiv i debattaten och ge flera tusen följare på mina konton privat? Detta är för jag vill få en diskussion för de som sitter tysta och höra och få bekräftat att dom finns. :)
    Det är väl klart att de finns. Det är ju publicerat i alla medier, så fattar på riktigt inte vad det är du tror att du gör.
  • Anonym (Jaha)
    Gelas1 skrev 2024-05-12 21:03:47 följande:
    Publicerat ja??? Men har jag hört en enda privat person säga det??? Nej. :) förstår inte vad du stör dig på och du kan lämna tråden eftersom du tycker den akbar mening. Men för de som är engagerade så betyder det något.👋🏼
    Men det här är ju inte privat heller. Du är, än en gång, helt anonym på ett forum.

Vem har sagt att jag stör mig. Försöker bara förstå vad du vill uppnå genom att anonym säga att du röstade på Israel.
Svar på tråden Jag röstade på Israel!!!