Inlägg från: Anonym (Fan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fan)

Ta ansvar för sitt eget liv

Anonym (Janne Max) skrev 2024-05-12 11:39:24 följande:
    Ja, jag anklagar inte kvinnor för att jag inte träffar nån. Jag uppmanas ändå att ta tag i mitt liv, börja träna t ex, för att attrahera kvinnor. Jag tränar redan, sen över 30 år tillbaka.
    Om jag tappat lusten för ett intresse jag hade tidigare, så väntar jag inte på att en kvinna ska få igång mig igen.
    Du behöver inte göra ett skit. Är din målbild att skaffa tjej så är ett vanligt råd att bege sig till gymmet. Både för män och kvinnor. Ingen som tvingar dig till något. Livet är inte så orättvist som du försöker få det till. Spelar ingen roll om du väljer att glufsa chips och kolla på Netflix heller. Det är dina egna val. Skriv på nätet och klaga så kommer du att få råd av välvilliga människor. Jag är inte välvillig. Jag vill gärna att du avbokar ditt internetabonnemang och börjar glufsa chips i din ensamhet. Det är mitt råd.
  • Anonym (Fan)
    Anonym (För mycket tid) skrev 2024-05-12 13:01:09 följande:

Draken kan vara i ett skov igen som någon gissar på - Men hans skara av följare förnekar sig inte. Dom trummar på som vanligt.

Han kanske skulle satsa på en youtube-karriär med alla hans följare?

Du är ju en följare med tydligen? Säkert en sån där könskrigare som draken är. Draken går främst i ledet och håller fanan högt. Nu ska vi sänka alla kvinnor.
  • Anonym (Fan)
    Anonym (För mycket tid) skrev 2024-05-12 15:07:30 följande:
    Jag ser mig mer som åskådare
    En åskådare brukar normalt sett inte göra inlägg. Du är ingen åskådare, tvärtom, med så lite text så kan man utläsa så otroligt mycket av dig. Draken banar vägen, du sympatiserar för att du också är bitter på kvinnor.
  • Anonym (Fan)
    Smecker skrev 2024-05-12 15:29:35 följande:
    Du förstår inte heller. Jag som man, och med oändligt mycket mer erfarenhet av kvinnor än du, vet att de flesta kvinnor inte skulle tänka så om en man.
    Eller hur.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Fan)
    Anonym (Klara) skrev 2024-05-12 18:34:17 följande:
    Det är ju för tusan det enda du gör. Hela ditt liv går ut på att starta trådar om kvinnors dåliga egenskaper. 
    Håller med. 
    -och att det är så synd om män pga kvinnor 
  • Anonym (Fan)
    Smecker skrev 2024-05-12 18:31:49 följande:
    Jag kan också hålla med honom i något enstaka påstående, men även en blind höna och så vidare. Det betyder inte att han har rätt i de andra, cirka nittionio komma niohundrasextiotre procenten. Min retoriska strategi är helt enkelt att påpeka när saker är ett generellt problem, och när saker är ett han-problem. Att det sedan kanske finns någon mer man som håller med, medan resten inte gör det, gör det inte heller till en generell fråfa, det krävs mer än så. Fast det där vet du, du vill bara vara motvalls för att.
    Håller med. Män är inte som draken generellt. Det här är ett problem som tillhör honom enskilt. Nu kanske "för mycket tid" också är en incel. De brukar avslöja sig med sin könskrigarbitterhet. Är det någon som håller fanan så hoppar de övriga på och drivs framåt av sin bitterhet. Ömsom ynkande, ömsom aggressiva.
  • Anonym (Fan)
    Anonym (För mycket tid) skrev 2024-05-12 19:30:25 följande:
    Om man ser på dina inlägg i tråden, så verkar du vara mer angelägen att könskriga. Fast från ditt håll.

Jag är ingen incel och är mer intresserad att kunna debattera även känsliga frågor. Vissa frågor kan jag hålla med TS och vissa inte. 
    Du är lika lite incel som ts.
  • Anonym (Fan)
    molly50 skrev 2024-05-12 19:13:59 följande:
    Det är Draken. Han använder bara ett annat nick.
    jag vet. 
Svar på tråden Ta ansvar för sitt eget liv