Inlägg från: Anonym (För mycket tid) |Visa alla inlägg
  • Anonym (För mycket tid)

Ta ansvar för sitt eget liv

Draken kan vara i ett skov igen som någon gissar på - Men hans skara av följare förnekar sig inte. Dom trummar på som vanligt.

Han kanske skulle satsa på en youtube-karriär med alla hans följare?

Anonym (Fan) skrev 2024-05-12 14:37:26 följande:
    Du är ju en följare med tydligen? Säkert en sån där könskrigare som draken är. Draken går främst i ledet och håller fanan högt. Nu ska vi sänka alla kvinnor.
    Jag ser mig mer som åskådare
    Anonym (Fan) skrev 2024-05-12 15:38:18 följande:
    En åskådare brukar normalt sett inte göra inlägg. Du är ingen åskådare, tvärtom, med så lite text så kan man utläsa så otroligt mycket av dig. Draken banar vägen, du sympatiserar för att du också är bitter på kvinnor.
    Jag förstår att du hamnar i dessa diskussioner om du kan utläsa allt detta av mina minimala inlägg i debatten.

Nu tror jag snart att hela skaran med KD-stalkers har hittat till den här tråden. 

Anonym (Kex) skrev 2024-05-12 17:01:13 följande:
    Och du ska snacka om att vara snabb att döma andra? Vilken dubbelmoral! Du saxar enstaka fraser ur kvinnors dejtingprofiler och dömer kvinnorna rakt av, utifrån den fragmentariska lilla informationen som du valt ut. Insinuerar och spekulerar. Som tråden om kvinnan som skrev att hon sökte en god och stabil man. Genast insinuerade du i dina kommentarer att hon nog inte själv lever upp till det hon söker. Du dömer en person på helt obefintlig grund. Vad vet du om vad den kvinnan kämpar med och har gått igenom? 

Ni kräver väl att alla ska steppa upp? Om det nu är så att en kvinna har varit med om tråkiga saker så behöver hon ju ändå skärpa sig, eller? Hon måste väl också tåla kritik?

KD har ju varit med om en del tråkiga saker, men ni kräver att han ska steppa upp, eller? Ni kräver även att han ska tåla kritik, eller? Trots att han har haft det tufft.

Kvinnor kan ha haft det tufft och behöver inte steppa upp och tåla kritik? KD som haft det tufft ska alltså tåla kritik och steppa upp?

Anonym (Kex) skrev 2024-05-12 17:20:09 följande:
    Skrev jag det alls eller? Är du läskunnig?  Mitt inlägg var ett svar på TS inlägg där han skrev, citat: Fler borde bli snällare och inte vara så snabba att döma, man vet inte vad andra människor kämpar med och går igenom. 
    Fungerar det bra för dig att bli så upprörd och försöka med personangrepp?

Jag menar bara att om det finns tolerans för att en kvinna haft det tufft, så borde det göra det även för en man.
    Smecker skrev 2024-05-12 18:03:25 följande:
    Sakfrågan är ett du-problem och inte ett generellt problem. Det är inte konstigt att man diskuterar problemet, det vill säga dig.

Om du på riktigt hade haft mer erfarenhet än av, cirka, tio kvinnor, så hade du sett skillnaden på vilka beteenden som är generella och vilka du har orsakat eller fantiserat ihop. Hur du än vrider och vänder dig så kommer du inte ifrån att män med mer erfarenhet av kvinnor än du, vilket är ungefär en väldigt stor majoritet av alla män, intw håller med dig i din världssyn. Självklart kan det vara så att alla andra kör på fel sida motorvägen, och du är den ende som kör på rätt, men i det här fallet har du inte ens körkort. Så vad är då sannolikheten att du har rätt? Exakt noll.
    Din retoriska strategi är helt uteslutande byggd på att försöka underminera TS genom att hävda att han är den enda individen som har liknande funderingar och erfarenheter.

Så är det inte. Även män med flera relationer och som inte haft problem att träffa kvinnor kan hålla med honom i vissa frågor. Jag vet eftersom jag är en av dom. Men när dessa saker diskuteras så är det vissa som går bananas eftersom det kan vara känsligt.

Det finns inga gränser för hur långt vissa här är beredda att gå för att försöka knäppa honom på näsan och det är även du det sysslar med just nu. Det finns tom folk som påstår att dom vill hans bästa, för att i nästa mening komma med personliga påhopp.
    Anonym (Fan) skrev 2024-05-12 19:02:47 följande:
    Håller med. Män är inte som draken generellt. Det här är ett problem som tillhör honom enskilt. Nu kanske "för mycket tid" också är en incel. De brukar avslöja sig med sin könskrigarbitterhet. Är det någon som håller fanan så hoppar de övriga på och drivs framåt av sin bitterhet. Ömsom ynkande, ömsom aggressiva.
    Om man ser på dina inlägg i tråden, så verkar du vara mer angelägen att könskriga. Fast från ditt håll.

Jag är ingen incel och är mer intresserad att kunna debattera även känsliga frågor. Vissa frågor kan jag hålla med TS och vissa inte. 
    Anonym (Fan) skrev 2024-05-12 21:50:26 följande:
    Du är lika lite incel som ts.
    Give it your best try. Jag nappar inte.
Svar på tråden Ta ansvar för sitt eget liv