Anonym (För mycket tid) skrev 2024-05-12 18:16:47 följande:
Din retoriska strategi är helt uteslutande byggd på att försöka underminera TS genom att hävda att han är den enda individen som har liknande funderingar och erfarenheter.
Så är det inte. Även män med flera relationer och som inte haft problem att träffa kvinnor kan hålla med honom i vissa frågor. Jag vet eftersom jag är en av dom. Men när dessa saker diskuteras så är det vissa som går bananas eftersom det kan vara känsligt.
Det finns inga gränser för hur långt vissa här är beredda att gå för att försöka knäppa honom på näsan och det är även du det sysslar med just nu. Det finns tom folk som påstår att dom vill hans bästa, för att i nästa mening komma med personliga påhopp.
Jag kan också hålla med honom i något enstaka påstående, men även en blind höna och så vidare. Det betyder inte att han har rätt i de andra, cirka nittionio komma niohundrasextiotre procenten. Min retoriska strategi är helt enkelt att påpeka när saker är ett generellt problem, och när saker är ett han-problem. Att det sedan kanske finns någon mer man som håller med, medan resten inte gör det, gör det inte heller till en generell fråfa, det krävs mer än så. Fast det där vet du, du vill bara vara motvalls för att.