1omtänksam skrev 2024-05-16 11:41:14 följande:
Ts! Det är inte säkert att hon "dejtar runt andra" bara för att hon finns på en dejtingsida. Absolut inte! Men är ni båda två singlar och hon inte riktigt har klarhet över att du är intresserad av henne, samt att du inte är nån som "håller dörrar öppna" så kanske hon ändå tror det? För hon vet ju inte riktigt om din känslor och att du vill ha henne och bara henne och att du väntar på henne.
Kom igen nu ts! Jag skickar igen massa mod till dig. Ta ditt steg så kan det bli så att saker och ting klarnar för henne. Om hon känner samma så kan fina saker hända mellan er ❤️ sen tänker jag: Vad kan jag/vi här pä FL göra för att du ska kunna våga berätta för henne? Jag lyssnar. Vad hade du exempelvis sagt om det var jag som skrev ditt inlägg? Vad hade du bett mig göra?
Tack
Det kan ju vara som du säger att hon inte vet hur jag känner.
Det var så mycket signaler som sa att hon ville ha mig också, och jag kände verkligen att henne vill jag ha. Då blir det kanske naturligt att man känner att nu ska jag satsa på det här innan man går vidare och börjar leta annat? Eller är det bara jag?
Om någon annan hade ställt samma fråga så tänker man ju att det är bara gå fram och säga att du vill på dejt med henne, men när det är så mycket känslor och man blir nervös och skulle bli krossad över nej så vet jag inte?
Och nu när jag vet att hon är på dejtingsida så skulle jag ju kunna bli medlem där, men då kommer hon väl tro att jag dejtar runt också, eller att vi inte ens matchar, men då vet jag ju iallafall, för är hon verkligen intresserad som mig så borde hon väl matcha med mig ifall hon ser mig där?