Anonym (M) skrev 2024-05-10 20:38:34 följande:
Alltså mitt eller vårt är inte så tydligt känner jag. Det har inte sagts eller gjorts tillräckligt mycket för att ta på. Det är mer en stämning där det känns som att det finns attraktion och att vi har ganska lätt att prata med varandra och att det går igenom på något vis, att det finns något där. Samtidigt spenderar vi nog för lite tid ihop för att det ska utvecklas mer naturligt.
Också lite opassande OM man nu har fel och det skulle bli stelt. Nä det kanske inte går i ett sånt här läge. Man kanske behöver jobba närmre och lära känna varandra mer naturligt.
Sen tänker jag hela tiden att näää vi är nog bara allmänt trevliga båda två också är han lite snygg så jag får för mig, men sen får jag den känslan från honom igen, nästan mer än vad jag tänker jag själv visar så är jag tillbaka i samma tankar.
Vilket svårt läge.
Vi kommer inte heller till något tillfälle där vi kan lära känna varandra mer naturligt.
Det är bara på kursen ca 2 dagar i veckan. Så funderar jag alltid hur jag ska ta det vidare till nästa vecka, men har kommit fram till att jag inte kommer våga ta nästa steg. Och är det ens någon mening att fortsätta hålla på varje vecka då? Då kanske är bättre jag lägger ner helt och fokusera på annat?