Anonym (Hm) skrev 2024-05-19 19:58:36 följande:
Vi har kontakt flera gånger i veckan på kursen.
Jag vet inte ens vad du menar med att jag känner mig exklusiv, det gör jag inte. men eftersom det är hennes jag är intresserad av så vet jag inte varför jag ska försöka med andra innan jag vet? Som hon verkar göra.
I fredags pratade jag även med en annan tjej och skrattade, sedan ignorerade tjejen jag är intresserad av mig resten av dagen.
jag har bara fokuserat på henne, jag vet inte ens vad jag ska göra längre, hon vet att jag är väldigt intresserad, men hon väntar på att jag ska ta steget bara, medan hon försöker med andra Så länge.
Efter mitt samtal med den andra tjejen så gick jag förbi henne och skulle kolla och le och säga hej som vanligt, så brukade hon göra samma. Men då kollade hon inte ens på mig och såg arg ut.
Pratar ni när du säger att ni har kontakt? Det här låter helt sinnesjukt faktiskt. Du verkar läsa in en hel del av henne som baseras på enbart det som kretsar sig i ditt huvud. Du "vet" faktiskt ingenting. Ni har inte ett förhållande. Du var inte "otrogen" när du pratade med den här tjejen.