Ingen av oss vågar ta steget, vad göra?
Testa att ha ögonkontakt med henne, om du får respons t.ex om hon tittar tillbaka och typ ler, så kan du fråga henne om fika eller sådant. Annars får du släppa. Ibland när två attraherade till varandra men inget händer beror det på en av parterna inte är redo för nån anledning. Minns när jag pluggade var jag förtjust i en kursare, det var ömsesidigt men på den tiden var jag inte redo för honom och tyckte inte att de kommer att leda till något heller därför var jag passiv. Sedan frågade han om vi kunde fika(uppfattade mig dom blyg säkert) det blev inte förtjust.
Någon annan hade jag en likadan situation men det var jag som tog steget sedan blev det inget, den där gången var han passiv. Då började jag inse att det är verkligen inte menar ibland. Det kan bero på att den andra person har känslor eller attraherad men inte tillräckligt mycket för att inleda en relation.
Om du nu väldigt attraherad att det gör ont fråga ut henne, men tänk på att det finns en stor chans att fet inte blir något så att du inte får ditt hjärta krossat. Det är farligt när man håller på med attraktion och blickar långt för att hjärnan börjar uppfatta det som en äkta relation, blir det inte av kommer det att föra svin ont i hjärtat och man håller på att bli knäpp för att man inte förstår varför man ens ledsen och besviken på någon som man inte ens känner.
Lycka till!