Har du älskat en missbrukare?
Nej och kommer heller aldrig att göra. Dejtar inte folk med en beroendegen.
Nej och kommer heller aldrig att göra. Dejtar inte folk med en beroendegen.
Ja men svara inte då och kliv ner från din höga häst och dra ut pinnen ur arslet. Jag har aldrig dejtat någon med beroende? Jag gifte mig med en helnykterist som skadade ryggen i en arbetsplatsolycka, vården gjorde honom beroende, där började det. Är du så obildad att du på fullaste allvar tror att det inte under fel omständigheter hade kunnat hända dig?
Så du tar DNA test på alla du dejtar och letar beroendegener? Eller har du problem med både att läsa och skriva? Den här tråden var aldrig till dig, den var till dom med erfarenhet.
Håll dig till forumet om vad det blir för mat bara?
påhittad historia ? Hur då?
Leta vidare efter pinnen, det står klart för mig nu att den sitter väldigt långt upp.
Spänd? Ja, det är jag först med att erkänna att jag är, trodde det gick att läsa mellan raderna i mitt inlägg. Om du utgår ifrån att min historia är sann, kanske du kan kan förstå om jag är ??spänd?. Om empatin räcker så långt
Ta tag i den där ångest draken du skriver om i andra inlägg, ta det där psykolog samtalet du skriver om, ta tag i ensamheten du skriver om, träffa människor irl och hitta en annan trygghet än att sparka på folk som ligger på familjeliv. Vi har alla något i ryggsäcken du med definitiv. Trevlig helg!
Du hade aldrig i den här tråden att höra från början.
Fast jag är inte ensam då jag både har familj och vänner.
Alla människor har ångest då och då. Inget konstigt med det.
Få väljer dock att leva med missbrukare och skriver du om det härinne så får du vara beredd på att folk svarar. Även om de inte alltid säger sånt som du vill läsa.
Nej, alla som skriver härinne har inte ?något i ryggsäcken?, sånt trams.
Och sluta vara oförskämd själv med ditt vulgära språkbruk om pinnar. Lyd dina egna råd.