Inlägg från: Anonym (Vad är viktigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vad är viktigt)

Pojkvän som inte orkar ta tag i sexlivet

Spontant tänker jag att det börjar bli dags för dig att bestämma dig vad som är viktigt i livet. Det blir ju inga barn gjorda om dan inte knullar... Och du kommer inte ha ett härligt långt sexliv med någon som inte har lust att ha sex. 

Som 32-årig kvinna är det rimligt att fundera på hur man vill ha det framöver. Det är kanske dags att inte bara fundera på nästa "knull", utan på vilka konsekvenser din relation har och får.  

Du kommer ju knappast få massa sex helt plötsligt och är det okej för dig?

Destinybluee skrev 2024-05-08 20:59:25 följande:
    Förstår dig. Försöken till det bättre finns knappt så man undrar ju hur mycket prio detta är. Fine, jag är kanske inte så mycket bättre själv. Är relativt lat av mig också. Men de gånger jag försöker få igång han så kommer vi till ståndet men sedan tar det stopp. Inte som att han går stenhårt igång på det och tar mig till sovrummet.
    Så fort det blir planerat så är det som att han får presentationsångest och MÅSTE levera. 

Samtidigt så har vi bådat sagt att mer spontana möten gore najs. Jag är inte så svår att ligga med tbh. Men i hans fall så är det mycket som händer i huvudet. 

Sedan verkar det som att vi har olika mönster kring sexet. Han föredrar att eventuellt få ligga på morgonen medans jag kväll. Jag sover på morgonen och är absolut inte kåt då. Han kan absolut ligga på kvällen men det går def mer ner på prio listan. Han (eller vi) sitter sent in på kvällen vid tvn och spelar tv-spel så när vi väl lägger oss så är han trött vilket är förståeligt då han också jobbar heltid och jag är arbetslös för tillfället tyvärr.
    Jag kan absolut få igång något om jag vill och börjar suga till exempel, ibland sker sex OM han är kåt men oftast så uppnår han inte stenhård kuk och slaknar. Han försöker då att runka upp den men ser på honom att han tycker det är nästan lite jobbigt och då säger jag att vi skiter i det, det är okej. Så svarar han med att det är okej och så skedar han mig och somnar DIREKT.

Där ligger jag och är sugen och ledsen för att han VÄLJER att ge upp så nabbt och somnar direkt. Där och då skulle jag vilja ha mer jävlar anamma från hans sida men nope.

Jag vet att han är trött och så men kom igen liksom
    Är du redo att prioritera sex och njutning SÅ lågt själv? Jag undrar liksom matchar han dig SÅ mycket inom ALLT annat att det liksom är värt att offra lite spontant sex ...

Nog för att sex "bara är en del". Är du villig att kompromissa om det?

Är det inte roligare att bli singel och kasta sig ut i dejting igen?
    Destinybluee skrev 2024-05-08 22:20:48 följande:
     nej. Jag vill inte bli singel och dejta igen. Jag har inte haft tur i det spelet till att börja med. Fick bara dudes som såg mig som en knulldocka och inte ville binda sig.
    Så det viktiga är både att ha sex, men också att inte vara en knulldocka, och han är tillräckligt bra för att leva såhär resten av livet? 
    Destinybluee skrev 2024-05-08 23:52:15 följande:
    Jag kan inte onanera utan sexleksak. Jag kan inte fingra mig själv och absolut inte i närheten av en annan människa. Det är så jag är uppväxt och det sitter i ryggraden.

Jag tycker heller inte om att få oralt. Otrygg med tanken och det är ingenting för mig. Ger hellre. 

Jag sover tyvärr inte i sängen utan på soffan av en del skäl, inget jag vill och det är något jag tränar på att ta bort. Har svårt att sova bredvid honom en hel natt, var så med exet med. Något som jag står för att jag har problem med. Så då går det inte att ha sex på morgonen. Även om jag ville så är jag trött på morgonen... 

För du har också sexuella spärrar, som du inte tänker utmana, eller jobba på. Utan era problem beror bara på hans uppväxt.

Eftersom ni båda låter tämligen slöa, kanske att gå en rask promenad kan göra susen. Ta en snabb promenad på 20 minuter varje kväll och duscha sen ihop. Sikta inte på sex, utan sikta på rörelse, naturlig nakenhet och att helt enkelt tvåla in varandra.
Svar på tråden Pojkvän som inte orkar ta tag i sexlivet