• Lillmajsan

Pojkvän som inte orkar ta tag i sexlivet

Ni bör nog backa både ett och två steg. Sluta att nämna i förväg att du är sugen. (min sambo är lika dan där. Säger jag tex "ikväll vill jag ha sex" så blir det press och då är det inte säkert det funkar) Vad som funkar för honom är antingen att bygga upp stämningen diskret eller gå rakt på sak när jag är kåt och vill ha honom nu och allra helst för fem minuter sedan.
    Min spontana tanke är att ta bort pressen ennu mera OCH öka antal tillfällen ni har sex.
    Låt mig förklara; Jag ser all sexuell handling som sex. Inte bara in, ut och sprut.
    Kör ett tag med att BARA onanera tillsammans TILLS BÅDA kommer. Inget krav eller förväntan på att röra den andra eller prestera för någon annan än en själv. Fokuset ska vara på att njuta tillsammans och av varandras närhet men för egen maskin så att säga.
    När ni gjort det ett tag, (hur länge bestämmer ni själva men jag skulle säga minst en månad eller två med förutsättningen att ni gör detta minst ett par gånger i veckan då sex föder lusten till mera sex pga hormonerna.) så är nästa steg att onanera åt varandra. Ta på varandra, smek varandra, runka, fingrar, använd leksaker på varandra om ni ha sådana tills ni båda har kommit. Antingen av den andras hjälp eller om ni avslutar själva. Även här är det viktigt att det inte ska vara några krav eller måsten mera än att det blir av.
    Nästa steg är natuligtvis att inkludera oralsex och tillslut penetrerat sex. Allt detta kan med fördel varvas om vartannat beroende på vilket stadie man är i och vad man känner för just då.
    En annan tanke jag har är att du kanske ska försöka möta honom i hans kåthet och ta tillvara på de tillfällena som ges där på morgonen. Iallafall ibland. För han verkar ju kämpa för din skull på kvällen ibland.
    Min sambo funkar också bäst på morgonen och jag är en kvälls-sexare men vi försöker att möta varandra i varandras kåthet när det är aktuellt. 

Vi hade det lite knagglig i början pga trötthet och press men när min sambo äntligen förstod att jag inte krävde fullbordat samlag var enda gång så lossnade det för honom då pressen att prestera försvann. Att onanera tillsamman är tillräckligt när orken inte finns men man ändå är kåt. (eller bara behöver ett "sömnpiller" haha)

Svar på tråden Pojkvän som inte orkar ta tag i sexlivet