• Tom Araya

Pojkvän som inte orkar ta tag i sexlivet

Destinybluee skrev 2024-05-08 13:26:17 följande:
    Pojkvän som inte orkar ta tag i sexlivet

Jag är en kvinna på 32 år som har en fästman sedan 5 år på 36 år. 

Enda sedan vi träffades har vi haft det knapert på sexfronten. 

...EN MASSA TEXT...

Han säger bara absolut, ja visst och det vore skönt ligga men att faktiskt börja göra något finns inte. 
    Vad fan ska jag göra? 

Det låter som mitt ex. Hon var lätt att få igång och sa att det har blivit för sällan på sistone, men när det kommer till kritan så får sexlivet en väldigt låg prioritet, som att det kvittar.
  • Tom Araya
    Destinybluee skrev 2024-05-08 20:59:25 följande:
    Förstår dig. Försöken till det bättre finns knappt så man undrar ju hur mycket prio detta är. Fine, jag är kanske inte så mycket bättre själv. Är relativt lat av mig också. Men de gånger jag försöker få igång han så kommer vi till ståndet men sedan tar det stopp. Inte som att han går stenhårt igång på det och tar mig till sovrummet.
    Så fort det blir planerat så är det som att han får presentationsångest och MÅSTE levera. 

Samtidigt så har vi bådat sagt att mer spontana möten gore najs. Jag är inte så svår att ligga med tbh. Men i hans fall så är det mycket som händer i huvudet. 

Sedan verkar det som att vi har olika mönster kring sexet. Han föredrar att eventuellt få ligga på morgonen medans jag kväll. Jag sover på morgonen och är absolut inte kåt då. Han kan absolut ligga på kvällen men det går def mer ner på prio listan. Han (eller vi) sitter sent in på kvällen vid tvn och spelar tv-spel så när vi väl lägger oss så är han trött vilket är förståeligt då han också jobbar heltid och jag är arbetslös för tillfället tyvärr.
    Jag kan absolut få igång något om jag vill och börjar suga till exempel, ibland sker sex OM han är kåt men oftast så uppnår han inte stenhård kuk och slaknar. Han försöker då att runka upp den men ser på honom att han tycker det är nästan lite jobbigt och då säger jag att vi skiter i det, det är okej. Så svarar han med att det är okej och så skedar han mig och somnar DIREKT.

Där ligger jag och är sugen och ledsen för att han VÄLJER att ge upp så nabbt och somnar direkt. Där och då skulle jag vilja ha mer jävlar anamma från hans sida men nope.

Jag vet att han är trött och så men kom igen liksom
    Han verkar lite tafatt på området, vilket inte är särskilt förvånande med den bakgrunden.

Jag tror tyvärr det innebär att det krävs lite mer från ditt håll...
    Exempel:
    Ta initiativet till sex en förmiddag när ni båda är lediga och har sovit ut, innan ni går upp.
    Ta initiativet till att få honom hård igen om han slaknar.
    Få honom att gå och lägga sig tidigare för att orka sex, genom att locka honom. Kyss honom, visa lite hud och viska något snuskigt i örat.
    Har ni provat 69'an? Jag blir ruskigt kåt av den, särskilt när hon initierar. Ibland vill jag bara fortsätta i 69'an tills båda kommer.
  • Tom Araya
    Destinybluee skrev 2024-05-08 17:19:47 följande:
    Han säger att han är det och tvivlar på att han ljuger. Han är uppväxt med att inte ljuga så sånt ser han ner på. 
    Jag skulle inte vilja hävda att de som växt upp i JV haft en uppväxt fri från lögner.
Svar på tråden Pojkvän som inte orkar ta tag i sexlivet