Pojkvän som inte orkar ta tag i sexlivet
Han är inte intresserad. Kanske bristande attraktion. Men en del män är sådär, de är mer intresserade av data och sånt än av sin flickvän.
Han är inte intresserad. Kanske bristande attraktion. Men en del män är sådär, de är mer intresserade av data och sånt än av sin flickvän.
TS inse att han är inte så intresserad av sex / sex med dig. Han försöker kanske för din skull för att du tar upp det, och tänker kanske att han ska försöka, för något får han väl ändå ut av det här förhållandet. Men han är egentligen inte speciellt intresserad av just sexet.
Tycker ditt beteende är avtändande dessutom, men det är min personliga åsikt. Hade bara tappat sexlust av en massa sånt tjat och press.
Alltså jag tänker, vi människor som har någon form av defekt, trauma, eller vad vi nu ska kalla det för brukar ju känna en vilja till att arbeta igenom det? Särskilt om det kommer ivägen för en fin relation. Det är väl det som förvånar mig att han inte verkar vilja ta tag i sitt problem.
Sex är ju alltid en viktig pelare i ett förhållande, vare sig det är med dig eller med någon annan. Så jag förstår verkligen inte varför han bara sitter med detta problem utan ett försök till att bli läkt från hans issues.
Det är väl kanske därför vissa som skrivit kopplar det till att han kanske inte är så attraherad av dig, för han gör ju ingenting för lösa saker.
Du vet varför han har detta bekymmer, men inte varför han inte tar tag i det? Har du frågat honom varför? Alltså ett riktigt snack om detta, vare sig han blir obekväm eller ej om samtalsämnet så är det ju ett samtal ni måste ha.