• Bunny s

35+ och förösker bli med barn

Hej! 
    Finns det någon som vill hänga med och skriva och dela resan? 

Vi har precis börjat föröska med ett tredje barn. 
    Blir 37 år det här året 😊 

• Svar på tråden 35+ och förösker bli med barn
  • Maskros88

Går och inväntar mens inom ett par dagar. 
    Hur går det för er andra ? Hoppas ni haft en trevlig helg. ♡
  • Mammaa44
    Maskros88 skrev 2025-02-02 07:37:17 följande:

Går och inväntar mens inom ett par dagar. 
    Hur går det för er andra ? Hoppas ni haft en trevlig helg. ♡
     Inväntar ÄL, senast 10/2 så har börjat med varannan dag nu för att inte missa.. kör NC och det gick inte att logga när MF började utan bara när jag gjorde negativt graviditetstest.. så appen säger ÄL 10/2 jag gissar på 8/2 men vi får se
  • Maskros88
    Mammaa44 skrev 2025-02-02 13:46:07 följande:
     Inväntar ÄL, senast 10/2 så har börjat med varannan dag nu för att inte missa.. kör NC och det gick inte att logga när MF började utan bara när jag gjorde negativt graviditetstest.. så appen säger ÄL 10/2 jag gissar på 8/2 men vi får se
    Håller tummarna för att den 8e blir en lyckoträff för dig ♡(min födelsedag) 
    Här kommer tempen gå ner vilken dag som helst men är just nu irriterande hög när man vet att det ändå inte tagit sig...
  • Mammaa44
    Maskros88 skrev 2025-02-03 07:57:10 följande:
    Håller tummarna för att den 8e blir en lyckoträff för dig ♡(min födelsedag) 
    Här kommer tempen gå ner vilken dag som helst men är just nu irriterande hög när man vet att det ändå inte tagit sig...
    Å tack snälla <3 Hoppashoppas jag också! Vore så mysigt med en liten sladdis.. 

Hur vet du att det inte tagit sig? Har du testat?
  • Maskros88
    Mammaa44 skrev 2025-02-03 09:47:16 följande:
    Å tack snälla <3 Hoppashoppas jag också! Vore så mysigt med en liten sladdis.. 

Hur vet du att det inte tagit sig? Har du testat?
    Jag förstår det! Kul med lite äldre syskon också.
    Nej,men jag är rätt övertygad om att det inte gått vägen. 
    Du vet,pms osv 😅
    Börjat få den klassiska mensvärken nu. Bör få mens senast onsdag ev tidigare. 
  • Mammaa44
    Maskros88 skrev 2025-02-03 10:13:52 följande:
    Jag förstår det! Kul med lite äldre syskon också.
    Nej,men jag är rätt övertygad om att det inte gått vägen. 
    Du vet,pms osv 😅
    Börjat få den klassiska mensvärken nu. Bör få mens senast onsdag ev tidigare. 
    Ah fattar...

Ja det är det, äldsta blir ju 18 i vår så det blir verkligen att "börja om", men med experthjälp Hjärta

Har du hållt på länge med sånt här? Jag är så osäker på hur jag ska använda appen i förhållande till ÄLtester just nu..
  • Maskros88
    Mammaa44 skrev 2025-02-03 11:46:48 följande:
    Ah fattar...

Ja det är det, äldsta blir ju 18 i vår så det blir verkligen att "börja om", men med experthjälp Hjärta

Har du hållt på länge med sånt här? Jag är så osäker på hur jag ska använda appen i förhållande till ÄLtester just nu..
    Hur tänker du? 
  • Mammaa44
    Maskros88 skrev 2025-02-03 14:17:31 följande:
    Hur tänker du? 
    Jo appen förutspår ÄL utifrån temp men även första cykeldag.. mitt MF blev skevt loggat då jag inte kunde lägga in det ordentligt så appen räknar min första cykeldag som dagen jag testade negativt.. en Förskjutning på två dagar? appen rekommenderar att jag ska börja med ÄL test 6/2.. jag undrar om jag ska vänta tills dess eller börja imorgon 4/2 så jag inte missar?
  • Eluthien

Hej hoppar in här med! 
    Jag fyller 37 år o sambo 32 år, vi försöker med vårt första gemensamma (jag har 2 barn sedan innan). 
    Sedan jag tog ur spiralen har jag haft en MA o sedan cykeln efter fick jag missfall.
    Har precis haft ägglossning så får se hur de går denna gång. Om de blir missfall igen vet jag inte om jag orkar så mycket mer. Men är ändå väldigt inställd på en till bebis 

Svar på tråden 35+ och förösker bli med barn