35+ och förösker bli med barn
Hej!
Finns det någon som vill hänga med och skriva och dela resan?
Vi har precis börjat föröska med ett tredje barn.
Blir 37 år det här året 😊
Hej!
Finns det någon som vill hänga med och skriva och dela resan?
Vi har precis börjat föröska med ett tredje barn.
Blir 37 år det här året 😊
Hejsan!
Här är en till som försöker få en trea (första barnet tillsammans med nuvarande partner). Jag är dock 42 så jag inser att förutsättningarna inte är lika starka som förr. Men hoppas gör jag!
Följs gärna åt här.
Lycka till!
Hejsan!
Här är en till som försöker få en trea (första barnet tillsammans med nuvarande partner). Jag är dock 42 så jag inser att förutsättningarna inte är lika starka som förr. Men hoppas gör jag!
Följs gärna åt här.
Lycka till!
Barnen är snart 11 år och 9 🥰
Hejsan!
mensen kom och jag började fokusera på annat, jag tanke på allt så mycket under första försöket.
Nu andra försöket var jag supercool och rönte bara att mensen kommer nog närsomhelst och när den inte gjorde det på CD30 så tog jag ett test. Som visade ett plus!
Nu är jag lite i chock och försöker att hålla nere förväntningarna till vecka 12. Har fått ett antal missfall innan och vet att det också är en naturlig del av barnprocessen.
Hur går det för dig och hur känner du dig?
Jag hänger på här! :)
Har 2 barn, 8 & 14 år. Försöker nu få en tredje med min sambo som inte har några barn. Han är 27 & jag 38, 39 i november.
känns som att detta kan bli betydligt svårare än tidigare.
Hänger också med här. 35 år och vi har precis börjat försöka med första barnet. Bim 6/9 så får vänta några dagar med att börja testa.
Hejsan!
mensen kom och jag började fokusera på annat, jag tanke på allt så mycket under första försöket.
Nu andra försöket var jag supercool och rönte bara att mensen kommer nog närsomhelst och när den inte gjorde det på CD30 så tog jag ett test. Som visade ett plus!
Nu är jag lite i chock och försöker att hålla nere förväntningarna till vecka 12. Har fått ett antal missfall innan och vet att det också är en naturlig del av barnprocessen.
Hur går det för dig och hur känner du dig?
Halloj!
Snart 37 år,tre barn sen tidigare.
I år blir dom 10,6 och 2.
Håller på att avrunda min senaste mens och haft lite rubbad cykel,kanske beror på rosenroten jag äter..?
Snart nya tag och kämpa på alla!♡
Hej! Får jag hoppa in här?
Jag blir 37 i år och har tre godingar redan, som är 18, 15 och 11 år.
Plussade oplanerat i torsdags, blev oerhört chockad, maken är 50. Började dock blöda i måndags och har blött ut en del klumpar, ingen smärta. Oklart om jag är gravid just nu eller inte, det visar sig.
Däremot har detta fått mig att inse hur mycket jag vill ha en till... Maken är nöjd med det vi har men sa att om det är viktigt för mig så kan han absolut tänka sig det. Så tanken är att jag ska bli gravid igen så snart som möjligt <3
Jag hänger på här. Är nyss fyllda 35 och försöker få mitt första barn. Blev en missräkning i december då ägglossningen var senare än jag trodde, kanske julstressen :P Men nu har jag börjat med äl-test så hoppas att jag ska ha lite bättre koll. Sambo har diabetes så gäller att försöka som mest när jag är som mest fertil. Men vi har haft lite motgångar med förkylningar just kring ägglossningen och då är det inte lätt med sex.
Testade negativt idag så det är konstaterat MF tyvärr.. var helt färdig fram till det där plusset.. då hände nåt.
planen är att prova igen direkt ❤️