Vägrar vagn
Vet inte men jag har samma problem som du. Hur reagerar din när du försöker låta hen gå?
Vet inte men jag har samma problem som du. Hur reagerar din när du försöker låta hen gå?
Kan oxå vara så med min, han går en stund och sen vill han upp. Vissa dagar går han inte alls. När jag inte låter han komma upp blir han arg och sätter sig surt eller argt ner. Om jag inte tar upp honom då börjar han ofta gråta oxå eller springer iväg gråtandes. Men ibland speciellt när storasyskon går med kan han gå ett tag och hålla i deras händer.
Han vill inte sitta hon mig när vi är hemma. Han vill att jag sitter på ett ställe och inte flytta på mig. När jag går upp hämtar han mig och visar här ska du sitta mamma. Så då kommer han ibland och kramas och kikar hela tiden att jag sitter där.
Upplever att han vill snabbt kunna ha närhet men oxå frihet att gå ner snabbt från famnen tex. När jag bär honom och han vill ner, tappar han tålamodet snabbt om han inte får komma ner. Tror inte min hade gillat en sele för det hade tagit lång tid typ.