• USA111

RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

När man säger saker vill man fan ha respons på det där jövla jobbet inget kul för mig som bor själv och ej har nån att snacka med. när jag sitter och pussar min mobil kan väl nån fråga. Vem pussar du då? får vi se han mm?

• Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-05-07 16:37:06 följande:

VIll ha vänner so m bryr sig

Det är klart att du vill. Det förstår jag och det vill vi alla. Du har också tidigare uttryckt att du vill lära känna någon eller några kollegor mer privat, som vänner.
    Tyvärr är den krassa sanningen nog att du får börja göra tvärtom, jämfört med hur du verkar bete dig idag.
    Om du visar intresse och verkar bry dig om folk i din närhet, kommer du att få kompisar att hänga med.
    Att ägna all uppmärksamhet åt mobilen och till och med pussa den framför kollegorna har dessvärre motsatt effekt.

(För den oinsatte: Ovan inlägg är ett skolexempel på "Onödiga pärlor för ...ähum... under påverkan av tillfällig, spontan altruism. Det annalkande missförståndet är garanterat. Använd gärna i undervisningen.)
  • USA111

Jag sa idag asså det matchar verkligen mitt mobil skal mot min klocka samma färg ingen respons

• Anonym
    USA111 skrev 2024-06-11 21:17:33 följande:

Jag sa idag asså det matchar verkligen mitt mobil skal mot min klocka samma färg ingen respons

Självklart lägger ingen någon större vikt vid det.
  • USA111

Säger nu jag har en biljett till miss li till salu för jag trodde hon skulle börja spela 17  och ska på ett annat event sen kl 20.00. Ingen respons

• Anonym

Om alla andra är konstiga och du är den enda som har rätt - Tyder inte det på att det kanske är du som sticker ut totrs allt?

• USA111
    Anonym skrev 2024-06-12 10:20:29 följande:

Om alla andra är konstiga och du är den enda som har rätt - Tyder inte det på att det kanske är du som sticker ut totrs allt?

Ja för är inom Lss och hör ej hemma där
  • Anonym (Smurf)
    USA111 skrev 2024-06-12 10:36:00 följande:
    Ja för är inom Lss och hör ej hemma där
    Varför tror du att du inte hör hemma på LSS?

Klarar du ett normalt liv med jobb, betala räkningar, handla, städa osv? Alltså utan hjälp av boendestöd? 

Om svaret är nej, så är LSS rätt för dig.
  • Freddie K

Jag har förstått att du är väldigt missnöjd över ditt liv och din livssituation, men du har inte försökt att göra något åt det? Det är ingen annan som kommer att göra det åt dig, tyvärr.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!