RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vem pussar du då?
Vem pussar du då?
Jo man får pussa söt bild i mobilen
VIll ha vänner so m bryr sig
Jag sa idag asså det matchar verkligen mitt mobil skal mot min klocka samma färg ingen respons
Om alla andra är konstiga och du är den enda som har rätt - Tyder inte det på att det kanske är du som sticker ut totrs allt?
Nästa gång de ej lyssnar ska jag slänga en stol så de fattar. Inget kul för mig fattar ni som bor själv och hej har nån att snacka med. Vill ha vänner som bryr sig målsättningen är att stoppa isoleringen då kan jag lika bra vara hemma. Klarar
m ig utan 400 kr! LYSSNA
Ja men då måstem in moster följa med ska sätta som krav att om jag kommer på henens mans 80 års kalas måste hon med mig till london är den ända som kan hänga med
Inte stenrik..........
Åker inte tbana heller. Rädd för terror och det har hänt i London tidigare. Åker hellre buss och spec inte nu heller när tåget stannar i förrgår i Sthlm mellan Hötorget Rådmansgatan. Blir buss hädan efter och taxi
Tror ni får problem att hitta ett boende eftersom du (som den enda i universum) hävdar att det inte finns några privata hyresvärdar i Sthlm.
Du får nog fan sikta på Monaco eller någon annan rikemansstat.
Hur ska du fånga hunken?
Nu kan en fattig ej va vän med en rik en som klär sig fint va vän med en som klär sig fult. Lika barn leka bäst. En som är einstein kan ej umgås med nån som inte är einstein!
Här har vi nog förklaringen!
De andra är ju inte stenrika och ihop med kändis-hunkar och på väg att bli världsberömda själva.