• Anonym (J)

RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

USA111 skrev 2024-06-12 14:30:54 följande:
    För jag pallar ej med personer som ej lyssnar mm
    Byt plats då. Du är där för din skull så är viktigt att du trivs
  • Anonym (J)

Tänk också på att de som är på din DV kan ha svårt socialt tex autism och det kan vara därför de ej är så pratsamma. 

• Anonym (J)
    USA111 skrev 2024-07-20 20:57:18 följande:

Måste få de att fatta. Då slänger man stolar så fattar de sen och lyssnar!

Men byt plats. 

Personerna som är på din plats kanske har sociala svårigheter eller bara inte har saker gemensamt med dig. ibland passar man inte in i en grupp då får man söka sig till en annan grupp. 

• Anonym (J)
    RenLuft skrev 2024-07-22 22:09:15 följande:

Jag vet ärligt talat inte om du är ett troll eller inte. I början trodde jag du var troll, sedan blev dina inlägg mer ''ordentligare'', så jag blev jag osäker. Därefter blev inläggen mer och mer absurda. Som om du faktiskt vill väcka reaktioner, precis som många troll vill.

Eller så börjar du helt enkelt bli mer och mer emotionell och då kanske det är läge att ta ett paus från jobb och annat som ger dig stress. Du kanske borde börja på en fritidsförening, som väcker dina intressen. Där kan du hitta folk som du kanske har något gemensamt med.

Att vilja eller ''planera'' att slänga saker, så som stolar för att få folk att lyssna, innebär att du behöver ta paus. Om du nu är seriös, så skall du absolut ta det lugnt en tid framöver. Jag blir orolig, om detta är något du är seriös med. För jag tror du skulle skada andra, om du faktiskt är seriös. Dina inlägg blir mer och mer allvarligare, från en person som länge tyvärr mått dåligt över sin ensamhet/mörker.

Om du är seriös, så vet jag inte hur jag kunde skriva detta inlägg på bästa sätt. Men om du har frågor, får du gärna fråga mig vad som helst, så skall jag försöka förtydliga vad jag menar.

Om du är ett troll, så vill jag att du slutar. För om du får mig att bli illa berörd med ditt skrivande, så lär du beröra andra också. Jag hoppas du verkligen skall må bra snart! Hoppas du hittar vänner!

Istället för att kräva att människor skall säga saker till dig, kanske du kan säga: ''Kolla så söt killen är.''. Eller du kanske kan ge en fin komplimang till en kollega: ''Åh, så fin tröja du har'' eller ''Åh, så fin du är i håret idag.''. Om du vill ha kommentarer och komplimanger, så vill din omgivning det också. Börja där.

Hoppas du hittar vänner snart!

Var rädd om dig och var snäll mot människor.

Tror att det är en verklig person. Men det handlar om en person med sociala svårigheter pga en funktionsnedsättning. Hen har daglig verksamhet. låter som hen ej får tillräckligt stöd på sin dv vilket tyvärr är vanligt. Men man har rätt att byta om det inte fungerar.
Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!