• Anonym (GA)

RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det anses rätt konstigt att pussa sin telefon, i synnerhet när andra ser. Det är nog av hänsyn till dig de inte säger något. De vill nog inte genera dig genom att påtala att du beter dig udda. 

Om du vill visa på bilden på telefonen så håll upp den så att de ser och säg (tex): titta på den här söta hästen! Visst är den fin! 

• Anonym (GA)
    USA111 skrev 2024-05-06 20:07:24 följande:

Jo man får pussa söt bild i mobilen

Självklart får man det. Men är man vuxen kommer många andra att tycka att man beter sig lite märkligt. 
  • Anonym (GA)
    USA111 skrev 2024-05-07 16:37:06 följande:

VIll ha vänner so m bryr sig

Så klart! Hur gör du för att visa andra att du bryr dig om dem? Ofta är det så att om man bryr sig om någon så bryr de sig tillbaka. 
  • Anonym (GA)
    USA111 skrev 2024-06-12 10:54:20 följande:
    Jaaaaa
    Då tycker jag att du genast ska börja söka både jobb och lägenhet. 
  • Anonym (GA)
    USA111 skrev 2024-06-12 12:25:08 följande:
    Ja jag ska bli lyxhemma fru i usa!!
    Lycka till! 
  • Anonym (GA)
    USA111 skrev 2024-07-22 22:29:15 följande:

Jag babblar hela tiden så är svårt med det sociala

Jag är en sån som babblar på ibland. När jag känner att det nog blivit för mycket brukar jag sätta en regel för mig själv att om det inte är något viktigt som måste sägas så ska jag vara tyst tills någon annan börjar prata. Då kan jag säga något som svar till den personen. 

Om man pratar i ett orkar folk inte lyssna eller svara längre. De vill inte ha sina tankar och samtal styrda av en enda person. De vill ha utrymme att prata om det som berör dem, inte bara sånt som berör dig. 

Om du vill visa en bild på en söt kille, fråga först om du får det, alltså kolla om den andra är intresserad över huvudet taget. 

Om du vill prata så undvik att varje gång inleda samtalen med något som handlar om dig själv. Visa dig istället intresserad av vad den andra gör. 

Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!