• Anonym

    RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    USA111 skrev 2024-05-06 12:16:34 följande:
    RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Vem pussar du då?


    De kanske ser att det är mobilen.
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-05-07 16:37:06 följande:

    VIll ha vänner so m bryr sig


    Det är klart att du vill. Det förstår jag och det vill vi alla. Du har också tidigare uttryckt att du vill lära känna någon eller några kollegor mer privat, som vänner.
    Tyvärr är den krassa sanningen nog att du får börja göra tvärtom, jämfört med hur du verkar bete dig idag.
    Om du visar intresse och verkar bry dig om folk i din närhet, kommer du att få kompisar att hänga med.
    Att ägna all uppmärksamhet åt mobilen och till och med pussa den framför kollegorna har dessvärre motsatt effekt.

    (För den oinsatte: Ovan inlägg är ett skolexempel på "Onödiga pärlor för ...ähum... under påverkan av tillfällig, spontan altruism. Det annalkande missförståndet är garanterat. Använd gärna i undervisningen.)
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-06-11 21:17:33 följande:

    Jag sa idag asså det matchar verkligen mitt mobil skal mot min klocka samma färg ingen respons


    Självklart lägger ingen någon större vikt vid det.
  • Anonym

    Om alla andra är konstiga och du är den enda som har rätt - Tyder inte det på att det kanske är du som sticker ut totrs allt?

  • Anonym
    USA111 skrev 2024-06-12 10:36:00 följande:
    Ja för är inom Lss och hör ej hemma där
    Men precis. Då är ju problemet egentligen att du borde få hjälp med någon form av omplacering. Du sticker ut, så klaga inte på din omgivning. Försök istället hamna någon annanstans.
  • Anonym
    Anonym (Smurf) skrev 2024-06-12 10:43:10 följande:
    Varför tror du att du inte hör hemma på LSS?

    Klarar du ett normalt liv med jobb, betala räkningar, handla, städa osv? Alltså utan hjälp av boendestöd? 

    Om svaret är nej, så är LSS rätt för dig.
    Ah, ni menar så?
    Jag tolkade det som att hon "inte hör hemma" där hon är satt i arbete / verksamhet.
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-06-12 12:25:08 följande:
    Ja jag ska bli lyxhemma fru i usa!!
    Men då får du ju söka det. Gör du det? Nä, du bara fantiserar om det.
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-07-20 20:39:29 följande:

    Nästa gång de ej lyssnar ska jag slänga en stol så de fattar. Inget kul för mig fattar ni som bor själv och hej har nån att snacka med. Vill ha vänner som bryr sig målsättningen är att stoppa isoleringen då kan jag lika bra vara hemma. Klarar
    m ig utan 400 kr! LYSSNA 


    Vad ska du ha vännerna till? Du är ju på väg till London och USA på samma gång ändå?
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-07-20 21:02:58 följande:

    Ja men då måstem in moster följa med ska sätta som krav att om jag kommer på henens mans 80 års kalas måste hon med mig till london är den ända som kan hänga med


    Det behövs inte alls.
    Du har redan beskrivit hur du ska dit med nån hunk eftersom du är stenrik.
    Skit i mostern och bara åk med den rika kändisen.
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-07-20 21:29:13 följande:

    Inte stenrik..........


    Joho då, det har du skrivit massor av gånger innan.
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-07-20 22:34:58 följande:

    Åker inte tbana heller. Rädd för terror och det har hänt i London tidigare. Åker hellre buss och spec inte nu heller när tåget stannar i förrgår i Sthlm mellan Hötorget Rådmansgatan. Blir buss hädan efter och taxi 


    Tror jag inte ska behövas!
    Så som du har beskrivit ditt liv innan så är det ju privat limo med rik kändis-hunk, tror jag!
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-07-22 16:55:27 följande:
    Nej taxi till fridhems plan från hötoret lär ej va så dyrt är ju bara en gata typ
    Du är ju helt bergfast övertygad om att det inte finns några privata hyresvärdar i din stad, också bor du INNE I Stockholm?!

    Jag börjar tro att du har rätt. Det är nog fanken bäst att du bara blir Hollywood-fru som går hemma hos någon bortglömd daytrader.
  • Anonym

    Tror ni får problem att hitta ett boende eftersom du (som den enda i universum) hävdar att det inte finns några privata hyresvärdar i Sthlm.

    Du får nog fan sikta på Monaco eller någon annan rikemansstat.
    Hur ska du fånga hunken?

  • Anonym
    USA111 skrev 2024-07-24 14:14:49 följande:

    Nu kan en fattig ej va vän med en rik en som klär sig fint va vän med en som klär sig fult. Lika barn leka bäst. En som är einstein kan ej umgås med nån som inte är einstein!


    Här har vi nog förklaringen!


    De andra är ju inte stenrika och ihop med kändis-hunkar och på väg att bli världsberömda själva.

Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!