Anders 386 skrev 2024-05-06 17:33:58 följande:
Svaret på frågan om sexet är lika skönt med mjuk kuk som med stånd är JA.
Numera kan jag få en jätteskön utlösning med halvstånd - eller med helt slak kuk. Jag kan smeka fram en skön utlösning eller få en utlösning av en Magic Wand - helt utan stånd. Så funkar iaf jag.
Härligt att du hittat sätt att hantera situationen på.
Min man är impotent på grund av nervskador efter en prostatacancer. Vi har testat i princip allt utom att operera in proteser.
Självklart är det en sorg med impotens men inget ont som inte har gott med sig. Vi är nu rätt bevandrade i Neo-tantra, och främst i det man ibland kallar röd tantra som handlar om sex. (Självklart vet vi att tantra är så mycket mer men det är den del som som har passat för oss.)
Vi har ett bra sexliv trots impotensen och inte minst så här det lärt oss att skilja på utlösning och orgasm för män
Kan självklart sakna att inte bli påsatt av min man och det var under en period tufft för min man och självbilden att inte kunna ta sätta på mig på det sätt han var van vid.
Att vi är gamla Swingers och skiljer på sex och kärlek är en annan sak där jag som ett substitut får träffa andra män är en helt annan historia.
Vill dela med mig av att inom tantra är andningen en väg till extas, finns många tekniker in i detta men denna är enkel och kan ge härliga energiorgasmer som med fördel kan kombineras med vanlig sex eller lek med prostata och eller en Magic wand. Vill samtidigt tipsa om eltandborste som en lite men väldigt ettrig vän.