Inlägg från: Anonym (P) |Visa alla inlägg
  • Anonym (P)

Sd:s trollfabrik

Du, jag hoppas att det är tillåtet med trollfabriker, för om det vänstern har vräkit ur sig i flera år nu, inte handlar om trollfabriker så är vi jävligt illa ute.. 

Tacka fan att SD börjat göra det de med. Annars hade resten av alla er "får" nog sovit..

• Anonym (P)
    Anonym (P) skrev 2024-05-01 19:11:18 följande:

Du, jag hoppas att det är tillåtet med trollfabriker, för om det vänstern har vräkit ur sig i flera år nu, inte handlar om trollfabriker så är vi jävligt illa ute.. 

Tacka fan att SD börjat göra det de med. Annars hade resten av alla er "får" nog sovit..

Vänstern gillar såklart detta, för det tar fokus från deras egna trollfabriker aftonbladet. 

Se hur alla kommunister ylar om det nu, effektivt inne på de kända forumen såhär nu innan valet ;)
  • Anonym (P)
    Anonym (Zippo) skrev 2024-05-01 20:34:46 följande:
    tror propagandan vill framföras mer manipulativt i stället för rättframt aggressivt.
    Lite som hur du som låtsas vara rädd för ett helt normalt inlägg? När alla vet att du inte har någonting att säga.. Så du är 3 sekunder från att kalla någon rasist..
  • Anonym (P)
    Anonym (P) skrev 2024-05-01 20:41:43 följande:
    Lite som hur du som låtsas vara rädd för ett helt normalt inlägg? När alla vet att du inte har någonting att säga.. Så du är 3 sekunder från att kalla någon rasist..
    Är du kanske med en trollfabrik?
  • Anonym (P)
    Anonym (Zippo) skrev 2024-05-01 21:04:17 följande:

Varför tror du att jag är rädd? För att du är aggressiv?

I Vilken del av inlägget blev det att du sket ner dig? Jag har nämligen läst det inlägget flera gånger nu och inte lyckats hitta den delen.. Jag misstänker däremot att du försöker få det till att framstå aggressivt, för att du lider utav kompetensbrist?
  • Anonym (P)
    Anonym (Zippo) skrev 2024-05-01 21:52:02 följande:
    Vi säger väl att du inte är aggressiv då. Känns det bättre nu?
    Nej, jag tycker fortfarande att du ska ge dig på att förklara det..? Helt normalt inlägg, i helt normal ton ju... ?
  • Anonym (P)
    Anonym (Zippo) skrev 2024-05-01 22:06:09 följande:
    Anonym (P) skrev 2024-05-01 19:11:18 följande:
    Sd:s trollfabrik

Du roar mig.
    Inte lika mycket som ditt svar kommer att roa mig. Försök åtminstone...
Svar på tråden Sd:s trollfabrik