Inlägg från: Anonym (MB) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MB)

Namn upptaget av hund

Funderar på att göra samma sak, då det enda flicknamnet som jag och min sambo kan komma överens om är samma som på mina föräldrars hund. Hunden kommer nog leva 6-8 år till men jag ser på det som att man hedrar hunden, för hon är verkligen världens finaste hund och en familjemedlem om något. I usa heter ju pappor och söner samma bara att dem lägger till ett Jr, så jag säger go for it! 

• Anonym (MB)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-05-21 10:57:45 följande:
    Då är vi verkligen i samma sits. Var en månad sen jag startade tråden men vi har fortfarande inte kommit på något vi båda gillar förutom hundens namn. Sambon har nämnt det för sina föräldrar och det verkar som att de inte tycker att det är en så big deal trots allt. Har du tagit upp det med dina? :) 
    men skönt ju! Då är det ju bara go for it 😃 
    Vi har inte tagit upp de, det blir aktuellt när man vet att man får en dotter för vi hoppas starkt på en son för där har vi 2-3 namn klara som vi båda gillar 🥰 
    Jag tror dock mina föräldrar hade vart okej med de! För vi alla tycker ju namnet är väldigt fint, därav hunden fick namnet. Tror det har någon koppling till mammas släkting också 
Svar på tråden Namn upptaget av hund