• Anonym (Seriöst nyfiken)

Kvinna: hur vill du bli tagen på?

Hur föredrar du att bli tagen på? Fokus på klittan, ett eller flera fingrar i fittan? G-punktsmassage? Ingenting? Vad är bäst för dig?

Min flickvän kommer enbart av egen maskin. Dock kan jag boosta hennes orgasmer genom att pulla henne samtidigt, gärna med hårt tryck mot g-zonen. Glömt hur det är att få en kvinna att komma bara med fingrarna.

• Svar på tråden Kvinna: hur vill du bli tagen på?
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Seriöst nyfiken) skrev 2024-05-03 06:34:44 följande:
    Anonym (Sic) skrev 2024-05-01 07:50:49 följande:

Tagen på? För mig är det helst inte. Män verkar tro att det är som en byggarbetsplats.

Min erfarenhet är att kvinnor är ganska olika när det gäller hur de vill ha det. Men av de kanske fyra-fem längre relationer jag haft så har jag nog aldrig lyckats få någon komma av bara mina fingrar. Det har alltid varit i samband med att jag slickat eller som min nuvarande att hon tar på sig själv samtidigt.
    Jag har bara lyckats av fingrar (två ggr) och tunga (en gång). Trist men gillar sex ändå, hade dock önskat lite fler orgasmer 😅

Jag var med en annan kvinna en gång som var väldigt hårdhänt när hon skickade, det var absolut inte för mig men säkert vad hon gillade. Så visst gillar vi olika.
  • Anonym (G)
    Anonym (Tramstråd suck..) skrev 2024-05-01 01:23:36 följande:

Det är något mellan mig och en partner och verkligen inget som angår en anonym främling på ett anonymt diskussionsforum som jag aldrig kommer att träffa.

Hur kommer det sig att man läser i ett forum under kategorin "Sex & Sånt" när man resonerar som du gör? 
  • Anonym (Två olika saker)

TS, du frågar hur man gillar att bli tagen på, men du menar egentligen hur man gillar att bli tagen på för att få orgasm? För det är två helt olika saker.

Jag gillar att bli smekt över hela kroppen, att man retas lite, inte går på underlivet förrän efter en stund, mycket hångel under tiden.

Hur jag gillar att bli tagen på för att få orgasm kan jag inte svara på, eftersom jag aldrig får orgasm vid sex.

• Anonym (Tramstråd suck..)
    Anonym (Seriöst nyfiken) skrev 2024-05-02 06:19:38 följande:

Okej, då antecknar jag det i min lilla bok.

Allvarligt, på ett anonymt forum på temat sex och samlevnad diskuteras en hel del som inte ?angår? någon annan.

Fortfarande inte tillåtet med runktrådar och obscena beskrivningar (sexnoveller).

Och vad har ni annars för glädje av att läsa hur kvinnor vill bli berörda? Ingen av er härinne kommer att få röra dessa kvinnor ändå så.
    Anonym (G) skrev 2024-05-03 07:10:42 följande:
    Hur kommer det sig att man läser i ett forum under kategorin "Sex & Sånt" när man resonerar som du gör? 
    För att jag är trött på att se forumet förstöras av folk som inte respekterar att detta är ett familjeforum.
    Anonym (Seriöst nyfiken) skrev 2024-05-03 06:23:29 följande:
    Vilken novell? Tror du blandar ihop denna tråd med någon annan.
    Finns massor av dem i trådar som denna. Men som någon nämnde nyss. Kvinnor gillar olika och därav onödigt att fråga efter vad kvinnor gillar eftersom ingen av er har nån chans på kvinnorna härinne i vilket fall. 
  • Anonym (Två olika saker)
    Anonym (Tramstråd suck..) skrev 2024-05-04 03:38:39 följande:
    För att jag är trött på att se forumet förstöras av folk som inte respekterar att detta är ett familjeforum.
    Men då får du väl höra av dig till dem som jobbar på Familjeliv och säga att de ska stänga ner underforumet för sex? Det är väl de som inte respekterar familjeforumet i så fall...? Eller hur funkar din logik?
  • BlåFisk
    Anonym (Tramstråd suck..) skrev 2024-05-01 01:23:36 följande:

Det är något mellan mig och en partner och verkligen inget som angår en anonym främling på ett anonymt diskussionsforum som jag aldrig kommer att träffa.

Forumet är väl bl.a. till för att man ska kunna få en uppfattning om sånt som man inte bara frågar vem som helst hur som helst? 
    Jag anser att trådstarten är helt ok, men din kommentar var bara onödig (och otrevlig).
  • Mackan24
    Anonym (Elina) skrev 2024-05-01 00:47:58 följande:

finger i rumpan 

Det är standard 👆
Svar på tråden Kvinna: hur vill du bli tagen på?