Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Ägglossnings sekret men inte ägglossning?

Hallå! 

Det här med ägglossningssekret gör mig galen. Jag har inte mycket utav detta, men nu ca 7 -9 dagar innan förväntad ägglossning har jag klara, lite vita flygningar som blir som trådar mellan pekfinger och tumne. Som en seg tråd i mellan? Är detta ägglossnings sekret??

Någon som vet hur många dagar innan man kan få dessa? (CB test var bara en rund ring idag) 

• Svar på tråden Ägglossnings sekret men inte ägglossning?
  • Anonym (Anonym)

Hej, 

Tack för svar! 

Okej, har inte testat den där andra monitoren. Blir förvirrad av appar och ägglossningstest. Vet inte vad som är bästa riktmärket? 

Jag tänkte också att det måste ju vara omöjligt med en ägglossning nu. 

Hur gör ni för att försöka pricka rätt dag? Vila symtom går ni efter? :) 

• Anonym (Anonym)

Hej igen, 

vilka bra tips eller metoder ni delar med er av :) så tacksamt. Det är som ni skriver jätte svårt. 

idag andra dagen efter mitt sekret har jag fast gubbe på clear blue?tog två olika test och båda visar samma. Så har tidigare ägglossning än vanligt denna månaden! CD 11. 

vi myste i förrgår och idag, så satsar på varannan dag nu så får vi se. Är helt förvirrad över min egna cykel! 

hur går det för er? Hur länge har ni försökt? Om ni vill dela?detta är försök till ett första barn och vi har försökt i ca 7 månader. 

• Anonym (Anonym)

Hej igen, 

Då är det säkert så för oss att dessa äggvita flytningar kommer någon dag innan..sen är frågan när ägglossningsdagen är 😌.  Jag har slutat mäta temperaturen för blir bara stressad av alla moment. Vi försöker mysa varannan dag, men 1 gång om dagen är det för lite undrar man? 

besilvon? Vad är det? Något jag inte har koll på! 

Åh vad jag hoppas för oss båda nu!! Jag har ägglossning dessa dagar som varit eller är nu?så snart börjar väntan 😅
    ha en fin dag, 

• Anonym (Anonym)

Glömde säga också att jag har inte mkt flygningar, det kan komma en större ?klump? ursäkta hehe. Som blir trådiga mellan fingraena men annars märks de typ inte och mina är genomskinliga med lite vitt i också. 

• Anonym (Anonym)

åh ja vi får peppa varandra ☺️!! 

okej, spännande det där med hostmedicinen. Jag försöker att inte tempa blir så besviken. Denna månaden beter dig även temperaturen konstigt 🤣 blir galen! 

Vart i cykeln är du?
    jag är på CD 17 och hade ägglossning tidigare än vanligt om den nu har skett?.men vi ska säkra och försöka lite efter även fast mina flytningar nu är tjockare och vita lite som lotion..? Det brukar ju betyda att ägglossningen är över? 

Vi orkar inte mer än 1 gång om dagen 🤣 Mannen blir helt slut säger han haha. 

Ha en fin dag 

• Anonym (Anonym)

Hej! 

Ja dagarna springer förbi!! 

Gud vad spännande att följa er :) hahaha 😝 stackars karln. Hoppas denna cykel lyckas för er. Ja, min cykel är också helt upp och ned så man vet aldrig riktigt! 

Jag har förväntad mens i morgon, och tyvärr känner jag lite mensvärk idag :( så jag tror nog att vi inte lyckades denna gång men återkommer med definitivt svar. 

varannan dag låter rimligt, förstår inte hur andra orkar varje dag eller flera gånger 🤣🤣

Annars är det bara att sadla om och ge oss på nästa cykel! 🥰 

Svar på tråden Ägglossnings sekret men inte ägglossning?