Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning

Här är vårt lilla mirakel, född igår i v 39+ 5 på ena brorsans 8-årsdag 😆🥰❤️
    Han är så fin och jag är såå kär 🥹
  • Symetrical
    DidoAeneis skrev 2024-09-01 20:21:44 följande:
    Wow, grattis Symetrical! Ljuvlig ❤️
    EFW skrev 2024-09-02 13:10:57 följande:
    Men så fin!! 😍 Stort grattis! ❤️❤️

Tack snälla fina tjejer! ❤️🥰🙏🏼
  • Symetrical
    Cocachins skrev 2024-09-03 13:14:15 följande:
    Så himla fantastiskt! Stort stort Grattis till hela familjen! Blev det en pojke eller flicka? 
    Tack snälla! 🙏🏼 En liten grabb 🥰
  • Symetrical
    Brallans skrev 2024-09-06 08:25:51 följande:

Åååh Grattis ❤️ absolut inte jag som började böla med morgonkaffet i handen när jag läste detta! 

Tack fina du! 🙏🏼🥰
    Hoppas så att även du skall få ditt mirakel så småningom ❤️
  • Symetrical
    Startingover skrev 2024-09-06 21:42:11 följande:
    Så himla fin! Stort grattis!! Idag gick jag in i vecka 29 och jag längtar verkligen tills det är min tur att åka till förlossningen... 
     Tack snälla! 🙏🏼 
     Förstår jag verkligen. Börjar ju bli bra otympligt där på sluttampen! 😅
  • Symetrical
    DidoAeneis skrev 2024-09-12 18:15:51 följande:

Kub avklarat med bra resultat! Så lättad. Försökte hela tiden se om jag kunde se några streck (har två tjejer sen tidigare, så är rätt tränad på att se snippor på ul), men såg inget. Kanske är för tidigt. Frågade om teknikern kunde se kön, och hon verkade se men ville inte berätta. Vi får hålla oss till tåls i några veckor till. Men frisk och kry bebis är ju det viktiga 🙏 Flyttades fram också, så är nu i vecka 13+3.

Så underbart att höra! Förstår Att du är lättad 😅
    Väldigt rörig bild, men utifrån det jag kan se skulle jag chansa på en flicka. Dock mycket oklart, utgår i princip bara från urinblåsans position som är hög 😊
  • Symetrical
    EFW skrev 2024-09-18 06:21:04 följande:

Hoppas jag kan stanna i tråden denna gång ❤️ Könner inte alls samma glädje som sist, utan mest oro faktiskt. Men antar att det är helt normalt och att det vänder så småningo. Just nu klamrar jag mig fast vid att dagens test är starkare än sist samma dag och eftersom den graviditeten stannade av i vecka 4-5 så känns det iallafall positivt 😊

Övre testet är dagens och undre från juni.
    Som sagt, nu är det din tur! 🍀 Dagens är absolut starkare än sist 🥳
    Har du fått tid till tidigt ul än? 
  • Symetrical
    EFW skrev 2024-09-18 06:21:04 följande:

Hoppas jag kan stanna i tråden denna gång ❤️ Könner inte alls samma glädje som sist, utan mest oro faktiskt. Men antar att det är helt normalt och att det vänder så småningo. Just nu klamrar jag mig fast vid att dagens test är starkare än sist samma dag och eftersom den graviditeten stannade av i vecka 4-5 så känns det iallafall positivt 😊

Övre testet är dagens och undre från juni.
    Som sagt, nu är det din tur! 🍀 Dagens är absolut starkare än sist 🥳
    Har du fått tid till tidigt ul än? 
  • Symetrical
    EFW skrev 2024-09-19 18:07:12 följande:
    Tack fina du!! ❤️❤️
    Ja vi har fått tid den 11/10 så är nog 7+5 då tror jag 😊 Lång väntan, men har köpt lite fler test och tempar för att hålla mig lite lugn.
    Låter som en bra plan! 👍🏼😃
  • Symetrical
    Cocachins skrev 2024-09-26 19:38:52 följande:

Vad härligt EFW, Stort Grattis! Och jag förstår dina känslor! Hjärta  Jag vågade inte alla lita på att det skulle bli nån bebis fram till v 17 ca då blev jag mer positiv och nu efter RUL känner jag äntligen att det ska bli bebis nu! 

Hur går det för er andra? <3

Vad härligt att höra att du äntligen kan njuta av graviditeten nu, utan konstant oro ❤️

Här vägrar jag lämna bebisbubblan med den här lille godingen som snart blir en månad 🥰
  • Symetrical
    Hannis1983 skrev 2024-10-08 05:12:19 följande:
    Har inte varit här inne på länge så möts jag en härlig syn stort grattis, han är fantastisk! 
    Hannis1983 skrev 2024-10-08 05:13:43 följande:

Min Thilde 7 veckor i fredags ❤️ 

Tack snälla 🥰🙏🏼 Din Thilde är bedårande!
    Dani blir 7 veckor på lördag ❤️
  • Symetrical
    Idaho1989 skrev 2024-10-25 08:31:48 följande:

Plussade I Söndags (20/10) så vi hoppas på tredje gången gillt nu. Har bokat tidigt ultraljud i November men det känns som en evighet dit, vet inte hur jag ska palla 🤦?♀️ Just nu går jag mest omkring och nojar över att det ska åt pipan den här gången också.

Stort grattis! 🥳 ❤️ 
    Tror absolut på tredje gången gillt! ✊🏼
  • Symetrical
    DidoAeneis skrev 2024-10-22 12:22:25 följande:
    Jag gjorde rul idag och allt såg toppen ut! Så skönt att nu kunna andas ut. Mår fortfarande lite illa, men har bra medicin, Xonovea, som hjälper. Fick en möjlig förklaring till det annorlunda måendet den här graviditeten också... Jag väntar min första pojke 😭🙏 Vilken lycka!
    Åh, vad skönt att allt såg bra ut! 🙏🏼
    Och grattis till pojken 🥰
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning