För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning
Förstår besväret med kissandet. Ibland sitter jag kvar på toa efter jag kissat och väntar tills jag kan kissa en gång till 🤣
Går inte att citera Dido, men jag tycker att det ser ut som en finfin ökning! 😃 De där billiga stickorna är farliga, för de kan innehålla olika mycket färg, så jag råder dig verkligen att inte ta fler, utan isf hellre ta digitalt för att se om det slår om ❤️
Illamåendet kom som ett brev på posten här för några dagar sen. Det kändes skönt ändå, fick inga symtom sist när det blev mf. Men nu idag testade jag positivt för Covid!!! Herregud, har ju inget annat än infektioner och virus den här graviditeten. Men det ska väl vara ok för embryot? Påverkar väl bara mig?
Hej!
Jag har inte varit med i den förra tråden, får man hoppa in här ändå? ☺️
Jag är 39 år och har två barn (12 och 8) från min tidigare relation. Nu försöker jag och min man att få ett gemensamt barn.
Jag har tyvärr två utomkvedshavandeskap och ett missfall i bagaget sen vi började försöka, men nu är jag gravid igen!
Jag borde haft ÄL den 9/7 och plussade med Clearblue på BIM-1/2 i tisdags, och då visade den gravid 1-2. Idag så visade ett likadant test 2-3, det borde väl ändå vara lovande!?
Stort grattis Didoaeneis! 🤩🥰
Här börjar det närma sig förlossning. Har lyckats hosta en spricka i ett revben, så hoppas verkligen inte bebis får för dig att komma innan det läkt 😬
Men gud va fin 😍 och oj vad tiden går fort!
Stackarn va ont det måste gjort, ligger bebisen och trycker något på revbenen med eller? 😱
Började blöda igen i morse, lite mer denna gång men fortsätter inte jättemycket. Pratat med 1177 de tyckte jag kunde avvakta tills imorgon om jag inte får ont eller börjar blöda mycket. Fan också 😭😭😭
Vi skippade upploppet. I vecka 34+3 kom hon med raketfart.
Wow Hannis vilket underverk! ❤️ Stort Grattis! Och så himla mysigt med din magbild Symetrical ! ❤️
Jag har precis gått in i vecka 17. Har äntligen vågat släppa garden och börjat våga njuta. ❤️