För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning
Uppdatering här! Jag tog ett nytt test idag och det var starkare,
så nu slutar jag testa ❤️
Uppdatering här! Jag tog ett nytt test idag och det var starkare,
så nu slutar jag testa ❤️
Illamåendet kom som ett brev på posten här för några dagar sen. Det kändes skönt ändå, fick inga symtom sist när det blev mf. Men nu idag testade jag positivt för Covid!!! Herregud, har ju inget annat än infektioner och virus den här graviditeten. Men det ska väl vara ok för embryot? Påverkar väl bara mig?
Hej!
Jag har inte varit med i den förra tråden, får man hoppa in här ändå? ☺️
Jag är 39 år och har två barn (12 och 8) från min tidigare relation. Nu försöker jag och min man att få ett gemensamt barn.
Jag har tyvärr två utomkvedshavandeskap och ett missfall i bagaget sen vi började försöka, men nu är jag gravid igen!
Jag borde haft ÄL den 9/7 och plussade med Clearblue på BIM-1/2 i tisdags, och då visade den gravid 1-2. Idag så visade ett likadant test 2-3, det borde väl ändå vara lovande!?
Hej!
ny i gruppen! Fattar inte vilken grupp som är aktiv haha men provar här! :)
har 2 barn , 8 & 14 år, vill nu ha en till med sambon som är 27, jag är 38 & blir 39 i november.
tog ett första test i tisdags och blev maximal fertilitet direkt (fast sken på smileyn). är det ens möjligt?
har fortsatt med andra test eftersom gubben var kvar i 48h, någon som har tips ? Fattar inget 😄
Hej, länge sedan jag skrev! Har bara ?hållit andan? här i flera veckor för att ta mig förbi vecka 12! Och nu är jag på 12+2 och har gjort ul tvp ggr och sett att hjärtat slår och den är i rätt storlek. Mår ocskå mycket illa och till och från en otrolig trötthet. Så nu har jag börjat hoppas att detta ska gå vägen! Väntar dock på svar från nipt nu men sen ska jag försöka slappna av och våga tro helt .. <3
Hej, har precis hittat denna grupp!
Plussade 15/7, är nu i v6 (5+4). Är supernojig då jag fick en kemisk graviditet/tidigt i missfall i Februari, men försöker ta det en dag i sänder och sätta upp små hållpunkter för att tiden ska gå fortare 🙂
Vad spännande! Känns det nervöst? Jag har också tid för ett VUL den 9/8, men då kommer jag bara att vara i vecka 6+4. Fick det pga min tidigare historik med x.