Inlägg från: Anonym (LillG) |Visa alla inlägg
  • Anonym (LillG)

För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning

Hej!

Hoppar in här :) fyllt 40 i år och är gravid med mitt förhoppningsvis andra barn. Har en son på 8år sedan innan.

efter honom har jag 1 missfall 2021, en ofostrig grav med två gule kroppar och hinnsäckar (tvillingar?) 2023 och nu senast Ma i v 12+ ca.. upptäcktes på kub att fostret dött någon dag innan. 2023.

pga tråkiga omständigheter är det slut med honom och jag har nu träffat en ny karl som är helt underbar mot mig och min son. 8 år yngre, utan barn. 

är gravid i v 5+1 så väldigt tidigt än. Kommer få göra ett tidigt vul 16/11 i v 6+4 och hoppas på att få se ett hjärta picka.

känner inget illamående ännu. Bara rapig och väldigt ömma bröst/bröstvårtor.
    när kom erat illamående?

tog ett clear blue test igår men det visade ff 2-3v.
    skulle verkligen vilja ha det där 3+ så tänker testa igen på tisdagmorgon då jag är i 5+3.

• Anonym (LillG)
    Idaho1989 skrev 2024-10-29 08:19:41 följande:
    Jag är 5+1 idag, ytterst lite illamående som är snabbt övergående någon enstaka gång, annars är det mest brösten som ömmar och så är jag svintrött av och till, plus lite molvärk i nedre delen av magen.

Har två tidiga missfall innan, har bokat tidigt ultraljud 19/11

vad kul med ett ultraljud! väntar på mitt vul nu på onsdag då jag är i vecka 6+4 då. Förhoppningavis får vi se ett litet hjärta picka då. 

har dock färgade flytningar som oroar mig en del. Men vet ju att de kan bero på annat också. 

efter missfall, ofostrigt och nu senat förra hösten ma så har jag inte så höga förhoppningar. Men kanske bytet av karl gör sitt? 😇😂 vi kanske helt enkelt inte var så kompatibla.

känns inte som att jag har så många ägglossningar att spela på. Fyller 41 nästa år och det känns lite nu eller aldrig. Min nya är 8år yngre än mig och vill gärna ha barn Han också. så hade ju varit fint om vi fick en liten ihop och min son på 8 får ett syskon ❤️

• Anonym (LillG)

Håll tummarna, om en timme är de dags för vul. Ville kasta in handduken igår då de kom rött blod när jag torkade mig. Nu är de beigefärgat igen.

så nervös.

Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning