Inlägg från: Anonym (martin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (martin)

Är det rättvist att kvinnor blir oattraktiva med åldern?

Anonym (Lol) skrev 2024-04-27 23:43:58 följande:
    Haha, vilket skämt!
    Jag är medelålders, överviktig (+15kg) och har barn och jag kan ligga varje vecka om jag hade velat det. Utbudet på tinder och andra sidor är stort om man söker sex och det finns många män som inte vill ha yngre kvinnor.
    Det spelar ingen roll för det är män som inte attraherar dig och du vill inte ens ligga med dem.
  • Anonym (martin)
    Anonym skrev 2024-04-27 23:41:12 följande:
    Du har ju just startat en tråd om motsatsen.
    En man slutar inte vara attraktiv för att han är tunnhårig och fet om han har rätt livsstil och status.
  • Anonym (martin)
    Anonym skrev 2024-04-27 23:42:05 följande:
    Frågan är ju väldigt motiverad. Varför tar inte t ex du, Kaffedraken och Dvärgen bara och bögar loss, helt enkelt?
    För att vi en dag kommer att få upprättelse.
  • Anonym (martin)
    Anonym (visar på vilken person du är!) skrev 2024-04-27 23:49:28 följande:
    Och du hånar inte kvinnor i din tråd? det är ju du som startar en tråd och hånar kvinnor för att vara värdelösa vid en viss ålder! 
    inget sympatiskt drag hos dig precis. Då är du inte ett dugg bättre än dom du själv klagar på, skillnaden är att du går på oskyldiga kvinnor och kallar dom fula mm bara för att dom har en viss ålder, så elakt av dig,
    visar bara vilken person du är! 
    Jag är trött på alla hån mot sexlösa män. Är det så konstigt att jag svarar med samma mynt?
  • Anonym (martin)
    Anonym skrev 2024-04-27 23:53:19 följande:
    Det är väl inte svar på frågan? Ni kommer ju att vara utan sex tills denna revolution inträffar.
    Så varför tar ni inte bara och bögar loss?
    Nej, det kommer vi inte vara. Jag kommer ha mer sex än de som hånar mig idag efter 50-strecket. Då är det de som har mobbarna som får lida.
  • Anonym (martin)
    Anonym (Haha) skrev 2024-04-27 23:57:08 följande:
    Jo.
    Hur fick Leif GW en snygg fru?
  • Anonym (martin)
    Anonym (visar på vilken person du är!) skrev 2024-04-27 23:58:29 följande:
    och ger dig på alla kvinnor som är över 50 och kallar dom fula? även alla oskyldiga? 
    nej det är inte ok någonstans! 
    så gör man inte! 
    Börja med att säga att det inte är ok någonstans att ge sig på sexlösa män och kalla dem för äckliga eller farliga.
  • Anonym (martin)
    Anonym skrev 2024-04-28 00:02:55 följande:
    Det låter ju jättekonstigt? Du säger att ni är utan sex tills ni får upprättelse men nu i inlägget efter kommer ni inte att vara utan sex tills ni får upprättelse?
    Är ni utan sex tills denna radikala ändring sker, eller inte?

Kan du förklara HUR någon annan kommer att lida av att du får sex när du är 50 och fet? Hur är det upprättelse och hur ska andra lida av det? Bortsett från personen som du har sex med, då alltså?

Oavsett - Kan du svara?
    Varför tar ni inte bara och bögar loss? Det är tredje gången som du misslyckas med att svara nu.
    Upprättelse i form av att män blir mer attraktiva med åldern, till skillnad från kvinnor. Då är det kvinnorna som blir ensamma.

Jag behöver inte böga loss, för pendeln kommer svänga och slå tillbaka mot er mobbare ju äldre ni blir.
  • Anonym (martin)
    Anonym skrev 2024-04-28 00:04:18 följande:
    Och framförallt - Hur kan du ha koll på GWs tidigare sexfrekvens? Har du bögat loss, trots allt?
    Skrev inget om det, bara om hans senaste fru som är snygg trots att han är lönnfet.
  • Anonym (martin)
    Anonym (visar på vilken person du är!) skrev 2024-04-28 00:11:20 följande:
    så du tycker att det är ok att oskyldiga kvinnor i en viss ålder hånas  för att du anser att vissa andra kvinnor har sagt något? då ska en grupp hånas där många är helt oskyldiga? 
    andra som inte gjort något ska hånas? 
    ett fel ursäktar inte ett annat! 
    finns ingen ursäkt att hoppa på kvinnor över 50 år bara för att du tycker att vissa andra gjort sagt något, det är värre gjort! 
    otroligt osympatiskt av dig! 
    De är inte oskyldiga för det är samma personer som hänger på familjeliv som hånar sexlösa män.
  • Anonym (martin)
    Anonym skrev 2024-04-28 00:10:33 följande:
    Ja? Och då säger du först att du kommer att vara utan sex tills du är 50 och fet, och sedan helt plötsligt att du inte kommer att vara utan sex tills dess?

Jag frågar då varför ni inte bara räddar varandra och bögar på, FRAM TILLS DESS. Varför gör ni inte det?

Och kan du eller kan du inte förklara HUR någon annan än den som du har sex med kommer att lida av att du har sex när du är 50?
    Du tänker kanske på någon som skulle råka se eländet?
    När du är över 70+ är det bästa du kan hoppas på att vara lesbisk med dina vänninor.
  • Anonym (martin)
    Anonym skrev 2024-04-28 00:27:54 följande:

Tidernas sämsta rebell.
    Du inser alltså att du inte kommer att få sex förrän tidigast vid en ålder av 50 år och tror att detta då kommer att påverka någon annan än dig, den som tveksamt ställt upp samt de som ser eller känner lukten?
    Att andra på fullaste allvar kommer att känna sig träffade eller bli det minsta påverkade?
    Var du rebell. Du är ganska tacksam och harmlös som sådan.

Det är naturens gång. Du kommer få ångra vad du skrev och dina hån mot sexlösa män när du är så gammalatt ingen vill vara med dig längre.
  • Anonym (martin)
    Anonym (Gift mamma) skrev 2024-04-28 00:28:45 följande:

Jag tycker inte att äldre män är attraktiva, det har jag aldrig tyckt.
    Har aldrig hört om någon tjej/kvinna som attraheras av äldre män pga deras ålder.   
    Bortsett från vissa kändisar då, fast där är det inte just åldern som är det attraktiva.   Få kvinnor attraheras av just ålderdomen.

Tänker du att när du blir gammal så kommer du plötsligt bli attraktiv för yngre kvinnor, som inte funnit dig attraktiv innan du blev "gammal"? 

Ja, är det så provocerande? Att män blir attraktivare med åldern. Du tycker visst det, men du vill inte erkänna det bara.
  • Anonym (martin)
    Anonym (Isa) skrev 2024-04-28 01:57:58 följande:
    Du missuppfattade nog mig.. eller så var det jag som skrev fel..

Men vi är absolut inte swingers...hell no! Sånt tänder inte jag på.

Dom män som jag har träffat är helt normala män i sina bästa år och vi har faktiskt varit monogama och respektabla..utan min man.haha.

Så skulle jag inte ha varit gift med en annan man,  så skulle jag ha varit tillsammans med dom männen..Inte samtidigt såklart.
    Någon måtta får det ju vara, men jag har inte haft en älskare som jag inte velat vara tillsammans med iaf..och som jag inte har tyckt om..
    Ta vara på den tid du har när män vill ha dig, snart är den förbi.
  • Anonym (martin)
    Anonym (SL) skrev 2024-04-28 06:09:21 följande:
    Så du tycker Leif G w är attraktiv? Eftersom du väljer honom som exempel.
    Nja, alla tänder vi på olika..

Sen beskriver du hans fru som snygg...men hur går det ihop med din teori. Hon är väl en bra bit över 60, närmare 70...och borde enligt dig vara den fula i paret...

Även om pendeln svänger som du tror så är det fortfarande vissa män som dessvärre aldrig blir valda...kvinnor väljer med andra parametrar än utseende...och bitterhet och illa dolt kvinnoförakt ligger inte högt på listan av önskvärda egenskaper...
    Hon var 38 år när de träffades och han var en fet 50-åring.

Exakt, jag har all tid i världen på mig att hitta någon eftersom kvinnor väljer efter annat än utseende. För er mobbare stannar den biologiska klockan och sen går det utför. Tänk på det när ni kommer med era hån.
  • Anonym (martin)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-04-28 08:50:00 följande:
    Jag håller inte med om det. Kvinnor är generellt mycket bättre på att leva en sund livsstil, äta nyttigare och hålla sig fräschare. De är också mer för att hålla sin kropp i trim och använda botox, sminka sig snyggt och klä sig snyggt.
    En femtioårig kvinna ser nästan alltid yngre ut än en femtioår man. De lever helt enkelt sundare.
    Botox ser hemskt ut. Inbilla dig inte att det går att förhindra åldrandet.
  • Anonym (martin)
    Anonym (Nyseparerad) skrev 2024-04-28 09:09:03 följande:

Är just nyseparerad, fyller 48 senare i år. Är inte ett dugg orolig för om jag ska hitta någon ny eller inte. Skiter faktiskt högaktningsfullt i det. Blir det så blir det. 

Vad gäller hur gammal jag ser ut så är det tydligen betydligt yngre ut. Oftast leggad på bolaget de få gånger jag handlar där. För några veckor sedan på OKQ8 då jag handlade 3,5or åt nyblivna exet. Inte ett endaste grått hårstrå, inte mycket rynkor. Kommer snarare att se yngre och gladare ut framöver och må så mycket bättre. 

Vad gäller exet så har han bara blivit tjockare med åren och definitivt inte snyggare.

Han har större chans att hitta någon än dig fast han är tjock.
  • Anonym (martin)
    Anonym (Tröttsamt) skrev 2024-04-28 09:27:52 följande:

TS vilken tråkig attityd du har.
    Åldrande hör till livet. Har vi tur får vi vara med om det
    Om en man/kvinna lämnar parter pga åldrande så är det inte någon som man bör starta ett liv med.
    "Offerkofte personlighet" är inte attraktivt alls.

Jag hade inte haft en tråkig attityd om ni inte ha mobbat sexlösa män.
  • Anonym (martin)
    Anonym (visar på vilken person du är!) skrev 2024-04-28 17:52:25 följande:
    Jag anser inte att man ska håna någon och har aldrig hånat sexlösa män men när du går på kvinnor över en viss ålder blir det som att mobb offret mobbar andra som inte alls har med saken att göra.
    Alla kvinnor över 50 hånar inte sexlösa män och du ska inte håna andra bara för att dom har en viss ålder.

Du beter dig vidrigt och mobbar själv andra det säger mycket om dig som person.
    Otrevlig egenskap du har. Klaga inte när du själv ger dig på folk!!!!!!
    Lägg bara ner de flesta kvinnor hånar inte sexlösa män men du däremot ger dig på alla kvinnor över en viss ålder.

Jag känner sympati för folk som mobbas eller hånas men om sen gör exakt likadant själv då känner jag noll empati och respekt!
    Du beter dig skamligt!!!!!!!!!
    De flesta kvinnor här hånar sexlösa män. Varför ser man nästan aldrig någon som försvarar sexlösa män?
  • Anonym (martin)
    Fiona M skrev 2024-04-28 17:54:05 följande:

Du avslöjar bara din bitterhet TS. 

Min bitterhet är berättigad. 
Svar på tråden Är det rättvist att kvinnor blir oattraktiva med åldern?