Inlägg från: Anonym (Martin x2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Martin x2)

Är det rättvist att kvinnor blir oattraktiva med åldern?

Jag vet inte om jag håller med dig. Är 36 och nu har en del av vännerna (31-49) börjat gå isär från fruar eller sambos. Är ganska få av dom som lyckats bra på dejtingsidan, medan deras ex blir uppvaktade.

Eller måste de bli ännu äldre innan de uppskattas?

• Anonym (Martin x2)
    Anonym (martin) skrev 2024-04-28 18:10:30 följande:
    Jag hade inte haft en tråkig attityd om ni inte ha mobbat sexlösa män.
    Var läser du att sexlösa män mobbas?
    Jag ser ibland att kvinnor ryter ifrån till incels med idéer som är helt galna, men inte att sexlösa skulle mobbas.
    Har du länk till nån tråd så jag kan se?
  • Anonym (Martin x2)
    Anonym (martin) skrev 2024-04-28 18:15:49 följande:
    De flesta kvinnor här hånar sexlösa män. Varför ser man nästan aldrig någon som försvarar sexlösa män?
    Varför behöver sexlösa män försvaras?
    Visa mig en tråd så kan jag skriva!
  • Anonym (Martin x2)
    Anonym (martin) skrev 2024-04-28 18:21:31 följande:
    Ja, det har väl blivit så illa även där.

Har du inte funderat på om det kan vara så att incels med galna idéer har rätt?
    Vad menar du har blivit så illa?

Okej, jag får erkänma att jag inte är helt insatt i incelkulturen och har mest reagerat på inlägg om att fördela kvinnor, ge droger så de vill ha sex med fler och så vidare.
    Vilka ideer tycker du de har rätt i?
  • Anonym (Martin x2)

Ur incels synpunkt är det väl ett problem om kvinnor blir oattraktiva med åldern, då blir det ännu färre kvinnor att uppvakta eller har jag missförstått?
    Eller ska alla män, oavsett ålder, konkurrera om yngre kvinnor?
    Ha ha, jag hängde inte med här, hoppas du kan hjälpa mig!

• Anonym (Martin x2)

TS, missade jag ditt svar på det här? Tråden har blivit så lång!

Anonym (Martin x2) skrev 2024-04-28 18:25:21 följande:
    Vad menar du har blivit så illa?

Okej, jag får erkänma att jag inte är helt insatt i incelkulturen och har mest reagerat på inlägg om att fördela kvinnor, ge droger så de vill ha sex med fler och så vidare.
    Vilka ideer tycker du de har rätt i?
  • Anonym (Martin x2)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-05-01 18:40:59 följande:
    Finns fler Elizabeth Hurley
    Opererad till max
  • Anonym (Martin x2)
    Anonym (Mymlan) skrev 2024-05-02 13:28:57 följande:

Jag får tyvärr medge att det finns kvinnor här på FL som hånar oskulder eller i alla fall uppträder direkt skamligt oförskämt mot dem. Men de är i minoritet och jag tycker jag ser många kvinnor som försöker komma med tips och idéer till män som har svårt att träffa kvinnor. Och då menar jag inte misogyna incels utan män som kan bete sig och inte skyller på andra. Dessa män behandlas i regel sjysst men tyvärr inte alltid.

Anonym (B) skrev 2024-05-02 17:01:47 följande:
    Heder åt dig att du medger att det finns kvinnor på FL som beter sig svinigt mot oerfarna män (ej incels).

Ni och TS skriver det som att det är vanligt, men kan ni inte visa en sån tråd? Jag missar dom!

Stöttar ni och säger ifrån när folk skriver taskiga saker?

• Anonym (Martin x2)
    Anonym (feltänk) skrev 2024-05-02 19:11:01 följande:
    Och du och dina gelika påstår alltid att ni aaaaaaldrig sett nåt sånt trotts att i stort sett alla män vet precis vad som menas. Och sen surar ni för att andra inte vill ge sig in i den klassiska meningslösa leken där saker ska "bevisas" för er som ni såklart avfärdar med patetiska argument och kräver mer bevis och så går det runt runt. 

Vi kan väl säga såhär istället, det finns inget i världen som kommer få dig att tro något annat än du vill tro oavsett vilka "bevis" som läggs fram. Frågan är snarare varför du sitter här och låtsas som att du öht har en objektiv syn på det när vi alla redan vet att du inte har det? 

Jag undanber mig osakliga påhopp.

Om jag inte sett nåt som andra säger är vanligt är det väl inte konstigt att jag vill se det?

Svar på tråden Är det rättvist att kvinnor blir oattraktiva med åldern?